onsdag den 16. januar 2013

De Rigtige Sager

Verden er fuld af sager.

Kunsten er at finde de rigtige!


Min kære KAREN var for nylig i NY og her brugte hun vist lidt af tiden på at shoppe min fødselsdagsgave i Anthropologie....


En helt fantastisk håndcreme i en flaske som bare er så udsøgt at den skal gemmes til EVIG tid, en top lækker Lip Balm og nå ja mint og creme....

Kobber skrubberen nænner jeg aldrig at bruge i de tarvelige gryder.


Hvor  KAREN er faldet over den total neonpinke Gaffatape aner jeg ikke men hold nu op den er FED!


Flasken med håndcreme var nærmest som bestilt.....


Den nuværende, den t.h., er nemlig netop ved at løbe tør....Måtte altså lige trække på smilebåndet for tjek lige farverne og stilen på de to flasker, den gamle har jeg selv købt her i DK, den anden har Karen købt i NY uden at have set min og alligevel faldt valget som det gjorde...og ja de er begge med citrus.


Ikke nok med det så matcher den nye håndlotion faktisk også opvaskemiddel dispenseren ( ikke at jeg matcher alt her i hjemmet så nøjagtigt! )


Når man ikke har opvaskemaskine er sådan et herligt makkerpar altså et must.

Tak for alle de rigtige sager SØDE

Psssst !!! KAREN har faktisk fødselsdag i dag og jeg håber min pakke er nået frem, der er visse ligheder....to sjæle een tanke??

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Lis sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.

Lækre sager du har fået af Karen.

Kh. Lis

Overgartneren sagde ...

Stort tillykke med dagen :o)
Lækre gaver du har fået og må jeg tilføje 'Kunsten er at finde det til den rette pris!' ;o)
Venligst Vibeke

Monsterscircus sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Så dejlige gaver og ja næsten for vidunderlige til at blive brugt! Sejt med dukt tape, det kunne være dejligt, hvis man kunne få det fine udvalg herhjemme som de har i USA. Ha en dejlig dag!

tusindfryd sagde ...

Hvor er i søde

Det er dog Karen og ikke jeg som er fødselar i dag ;-)

KH