torsdag den 3. januar 2013

Blandet Papir


År 2013 starter for mit vedkommende med en hel del nyt papir!

( jeg er grænseløs mht. papir)



Pastelkridt og en skitse bog, en gave fra en meget kær veninde der selv kan meget mere med farver og papir end jeg.


Grønne ternede kartoteksark og en håndfuld kulørte viskelæderer, ret praktisk i størelse og pris til børn der den ene gang efter den anden sørme liiige har "mistet" deres viskelæder IGEN....


Nye ark fra Rie Elise Larsen, et twist af cirkus på inderpapir, Mums!


Sprit ny IdeBog 2013, købt af selveste R.E.L, en af de andre få som ikke er at finde på FaceBook, troede jeg efterhånden var den sidste i verden.....


Fanerne i hæftet har jeg lavet af runde klistermærker......

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Marina sagde ...

Vidunderlige papirlækkerier.

Jeg er heller ikke på facebook så er vi da tre!

Lene sagde ...

genialt at bruge de runde klistermærker som fane-dimser.....har længe manglet den helt rigtige idé til inddeling af skitsebogen.

Jenny sagde ...

Super lækre ting :) :)

Dem kunne jeg sagtens bruge :)

God aften!

Kh. Jenny

wannabe husmor sagde ...

Sikke nogen lækre ting du har startet året med

helle sagde ...

Jeg er hellerikk på face...måske vi skulle starte vores egen gruppe...;))

Helt fortrøstningsfuldt at høre ...så er der da andre med samme holdning!!

Anita sagde ...

Åh, hvor er beg misundelig! Kan vist heller ikke rigtigt begrænse mig, når det kommer til papir - og tilbehør.... :)

Marianne sagde ...

Skønne sager - kommer til at smile over det med børn og deres viskelæder - der må da findes et sted hvor der er et kæmpe bjerg af viskelæder;-)

Loppe-shoppe sagde ...

Uh, nye behov!!