tirsdag den 25. december 2012

Svigermors Drøm ?

Så kan jeg løfte sløret for svigermors julegave.....


Håber den er i svigermorstørelse.....

INFO : d.d 26.12.12, DEN PASSEDE TIL SIDSTE CM (ærmelængde :-) )


Stoffet jeg har valgt er Wiltshire Berries fra Liberty, en helt ny farvesætning med blå og tyrkis som kun fås i en begrænset periode, bare hvis ;-)


Har glædet mig helt vildt til at five hende den....


Har prøvet den på mange gange og tænkt lidt her og der for at prøve at sjusse mig frem til om den mon vil passe....


Er jo umuligt sådan at begynde at måle på sin svigermor og samtidig tro hun ikke kan regne den ud...


Nå men i skrivende stund er jeg stadig uafklaret, den 25. vil jeg dog have fået vished ;-)

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Flot arbejde. Den skal hun nok blive glad for :-)

Nanna's verden sagde ...

Hvor er den fin og sikke et kæmpe stykke arbejde. Jeg håber at hun bliver glad for den :-)

Lis sagde ...

Den er bare flot. bare de var mig som fik så smuk en gave.
Glædelig jul til dig.

Pustetrolden sagde ...

Smuk jakke, den kan svigermor da kun blive glad for. Håber den kan passer!

Gaia Cunin sagde ...

gid jeg var din svigermor....

Anita sagde ...

Meget meget flot - håber hun blev glad for den. Glædelig jul :)

Astrid på Raastof sagde ...

Hvor er den fantastisk og hvor spændende. Jeg håber virkelig den passer for det må have taget en del tid, med sådan en gange sjusseri ;-)

wannabe husmor sagde ...

Hvor er den fin håber den passer hende

Jenny sagde ...

Hvor er den bare fin :) Du er til stor inspiration :) jeg skal lære at sy i det nye år :)