mandag den 3. december 2012

Skønne "Skævheder"

Jeg har en forKÆRLIGHED for "skævheder" både hos ting og mennesker , glatpoleret perfekt bliver mig for "kedeligt" i længden.

Tror mine indkøb på KADK´s julemarked taler for sig selv ?


Sprælle kat af Sarah Gad....


Minihuse fra Arkitekter Uden Grænser...
Både kat og huse er gaver til min svigermor som er en rigtig "snibler" og missekatteelsker.


En plakat med Københavns Tårne tegnet og signeret af Miriam Ortwed den har jeg en "skummel" plan om at give en gang kulør her og der, nu må vi se.


Uproportionerede bjørne der gør absolutte nonbjørne ting, der står en pige bag dem og jeg er godt træt af mig selv over ikke at vide hvem....

Sidste fede indtryk var fra Johanna Magoria hun havde lavet den coooleste plakat med fugle som alfabet, skøn afveksling til de alt for velkendte børne abc plakater efter MIN mening ;-)


Nyd Dagen

KH


10 kommentarer:

Tine Juel sagde ...

Hvor er de skønne, dine fund! :) Den med husene og tårnene er simpelthen for sød.

Lis sagde ...

Hvor er det fine indkøb du har gjort.

Jeg fik helt kriller over at man stadig kan købe de små huse, klippe dem ud og lime dem sammen til et helt lille hus. Min fantasi kører på højeste omdrejning lige nu.

Modtageren bliver super glad.

Kh. Lis

Hottentotten sagde ...

Hvor er de fine, jeg kan rigtig godt li' de skæve huse, måske der skulle findes et sådan til bygningskonstruktøren i julegave....??
Hilsen
Karen

Fru Rasmussen sagde ...

Fede fund.
Er helt tosset med billedet med Københavns tårne - det må jeg bare have fat i - lad jagten begynde!

Christina sagde ...

Skønne skønne tegninger.

Blåbærlina sagde ...

Rufsete og fin kattetegning du har kjøpt, likte den!
Og bybildet med Københavns tårn var utrolig fint,
Er spent på fargingen der ;o) lykke til, tror nok det kan bli kjempefint. Hva med å prøve på et lite utklippspapir først og så legge på? I tilfelle du angrer deg?
Nina

Lene sagde ...

herlige skævheder, som da må gøre lykke i ethvert hjem

ulla sagde ...

Er da helt forelsket i dine bjørne. God humor og lune:-)

Chrimsen sagde ...

Hvor er den plakat fantastisk.... Den ville passe perfekt ind i min (ikke lavet endnu) gallerivæg. Må man være så fræk at høre hvor du har købt den???? for den må jeg da simpelthen eje!!!!

Marina sagde ...

ØJ. Sikke skønne fund. Jeg er fuldstændigt forelsket i de skæve bjørne, de var også kommet med mig hjem.