mandag den 17. december 2012

Så Koppen Passer Og 11. Time Gaver...

For nogen TID siden fik jeg den skønneste kop af en kær veninde...

Kunstneren bag spottede dog en mikroskopisk fejl i glasuren da jeg viste den på bloggen, så jeg skulle have en bytter ( såddan er det at være "håndværker" tip top i orden skal det være)


Helle D sendte mig omsorgsfuldt indpakket i bobler og plast en ny udgave af Hækle Tøsen...


Denne gang har hun vist luret lidt på bloggen.....


Derfor er der kommet en del personlige detaljer med i værket.


Nu jeg vidste koppen var på vej, fik jeg lige bestilt et andet kunstværk til en anden kær veninde...


Hun havde nemlig en fødselsdag forude.... Tja hvem kan det være....


Queen Of  Liberty alias LINE / MARAPYTTA selvfølgelig !

Hvis du ikke allerede har været nede og opleve Lines Univers og mangler du lige et par smågaver til jul holder Line en Julegave Workshop nu på fredag !


Marapytta Universet er jo stort og fyldt med fristelser så her er da bare lige et par gave ideer fra mig...

Slå en knap eller flere ....


 Afrikansk inspireret nøglesnor....


Nye bøjler til entreen?

Der er vist lige et par pladser tilbage og du kan se mere herom lige HER

Her i hytten er der fuld skrue på julegaveproduktionen...synes pludselig vi nærmer os?

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

hvor er det fine kopper! Skke en hyggelig stund de kan give!

Lis sagde ...

Hvor er de krus bare fine. dem kan man da vist kun nyde for meget. Tid til te/kaffe pause om og om igen.

Kh. Lis

Finurligefinesser sagde ...

Nu må jeg altså vide hvordan man får fingre i de kopper?? Og kan du løfte sløret for hvad prisen er? De er helt igennem fantastiske :-)

tusindfryd sagde ...

Hmmm jeg tror bare du skal maile Helle, ved Karen købte min første på et marked i Silkeborg og det også er byen hver Helle holder til hvorldes hun sælger til andre tider?
Og prisen tror jeg afhænger af om koppen er lavet eller skal laves efter lidt ønsker såååå, men de er ikke uopnåelige!

KH

Mona Honnens sagde ...

Sikke nogle skønne krus.

Mona

amoredizia sagde ...

Molto belli!! Very beautiful!! Paola - Italy