mandag den 24. december 2012

No 24 Af 24 - Stjernen I Pølseenden...

GLÆDELIG JUL !!

Og ja nu nåede vi dælme til enden af stjernerækken.

Dagen stjerne er en af de rigtig hurtige og kan sagtens nå at laves inden gæsterne kommer eller du skal overrække jule værtinden en lille ting som tak for invitationen ;-)

How To Do kan du se i denne HER


OG nu til vores lille Tip En Stjerne!

Kan du tippe rigtigt, hvem Karen eller Wenche står bag hver af de 24 stjerner?

For at gøre det hele mere overskueligt , særligt for mig som skal trække en vinder..., får du her 3 valgmuligheder.

Rækken er skrevet stjerne no. 1-24 K for Karen og W for Wenche

No. 1  WKKWKWKWWKKWKKWWKKWWKWWK

No. 2  WWKWKWKWKWKWKWWKWWKKWKKK

No. 3  WWWKKWKKWKWKKWWKWKWKWKWK

Hvis du har lyst til at deltage i lodtrækningen om et styks HEMMELIG pakke med lutter "guld" fra mine gemmer ( og måske en julegave jeg aldrig har ønsket mig...) så er det nu du skriver enten No. 1 , No.2 ELLER No. 3 i kommentarer , den 26 december trækker jeg lod og offentliggør vinderen HER så skriver du som anonym og hedder ex. Marie, Helle, Rikke eller...så skriv lige enten efternavn ( med mindre det er hansen jensen...) eller by/postnummer eller noget helt andet som kan "skille" dig ud :-)
Tjek den 26 om du er den "heldige" så du kan maile mig din adresse, så vil jeg sørge for at sende Per på konvolutterne straks posthuset åbner!

Kære allesammen ,vil ønske jer alle en glædelig julefest og krydser alt for at i får lige det i har ønsket jer allermest ,hvad end det så er.

Selv har jeg ønsket mig "søde børn"

KH

29 kommentarer:

Tine-pigen sagde ...

Nr 3 :-)

camilla sagde ...

Nr 2

- Camilla / toenning@gmail.com

Marianne Aa. sagde ...

Det kan kun være nr. 2 ;). Glædelig jul.
Kh Marianne/ ma.aagaard@hotmail.com

Nønne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Nønne sagde ...

No. 2 - jeg er slet ikke i tvivl!
Glædelig jul!
noenneb@hotmail.com

Jeanette Renting sagde ...

Hej Wenche og Karen,
tak for den fine adventskalender.
No. 2 er rigtet, taenker jeg.
Jeg oensker jer begge to
Glaedelig Jul og Godt Nytaar.
Kaerlig hilsen, Jeanette.

Britt sagde ...

Jeg er helt sikker på at det er nr 2
Glædelig jul

VH Britt Rexen

Mig og Maya sagde ...

Kære Wenche, har fulgt ivrigt med i stjernekalenderen og købt bogen, og har derfor luret ret meget på den, og jeg er helt sikker på, svaret er nummer 2. Knus Heidi

Annes Hjemmehygge sagde ...

Jeg gætter på nummer 3 - glædelig til dig og dine.

Blaa Elefant sagde ...

Jeg gætter på nummer 1 og håber det er rigtigt ;o)

God jul og godt nytår

Kærligst Marie :o)

Anonym sagde ...

Jeg gætter på nr 2. Glædelig jul
Helleallan.larsen@gmail.com

Barbara sagde ...

Gætter på nr 1.
Rigtig god jul herfra

Anonym sagde ...

Jeg gætter på nr. 2
inge@tollestrup.net

Anonym sagde ...

Hej K og W.
Jeg gætter på nr.1.
Rigtig flot stykke arbejde I har lagt i bogen.
Glædelig jul til Jer begge.
Hilsen
camilla@kjeldahl.dk

AnetteI sagde ...

Jeg er også med på no. 2. Tak for en dejlig julekalender. Rigtig god jul til jer begge

helle christiansen sagde ...

mit gæt :
No. 3 WWWKKWKKWKWKKWWKWKWKWKWK

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Channie sagde ...

Jeg gætter også på nr. 3
God jul
//Channie
Sandborg90@gmail.com

Albertemor sagde ...

Mit gæt er nr 2

Lene sagde ...

Glædelig jul kære Wenche.
Jeg gætter på at Karen har lavet no 1 og 3. Du har til gengæld uden tvivl lavet no. 2

Mai-Britt sagde ...

Tipper på nr 2......

Mvh
Mai-Britt
Maibrittnollin@gmail.com

Guldfuglen sagde ...

Jeg gætter på nr. 2.

Ann sagde ...

Jeg smider et lod ind på nr 2, omend det var en svær en ;)

God jul
Ann

Maria Hummelmose sagde ...

Hej

Jeg gætter på nr. 2

Kh Maria Koch

Astrid på Raastof sagde ...

Jeg kaster mig ud i nr 2

ByKirsti sagde ...

nr 2

Kirsti_mt@hotmail.dk
Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
danske giveaways her



Anonym sagde ...

Nummer 3. :-)

Anonym sagde ...

Nummer 2. Glædelig jul, Wenche. Tror jeg må eje jeres fine stjernebog.
Kh Pernille Udesen
Pernilleudesen@hotmail.com

Anonym sagde ...

Glædelig jul
Stjerneklart nr. 3
Kh Kirsten ( fra landet)

Joan Bagger sagde ...

Bum bum.. Nummer 2 er mit gæt.. Og glædelig jul.. :D Og godt nytår når du kommer så langt :D