lørdag den 1. december 2012

No. 1 af 24 - Syltede Stjerner

Endelig 1. December !

Har glædet mig SÅ meget til at slippe stjernerne fri.

Dagens stjerne er syltet og skal du nå at have dem klar til julefrokosten er det i denne uge det sker.



Du finder opskriften og en DIY i bogen lige HER, en rigtig husmor vil måske mene det er lidt noget "pjat" men vi elsker at være pjattede.

Opskriften er ikke helt traditionel, den har "bid", så er du advaret !

Denne endelige forside på bogen blev færdig i 11 time, her er den ;-)


Husk du  har mulighed for at tippe din første stjerne, er det Karen eller jeg som står bag ? Kan du den 24 dec. tippet 24 rigtige har du mulighed for at vinde en lille gave som vi trækker lod om, kan afsløre at det ikke er en bog men noget af vores helt private junk.

Har du lyst til at kaste dig ud i en weekend fuld af stjerner kan du købe bogen HER og komme igang med det samme helt uden at skulle have så meget som næsetippen ud i kulden ;-)

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Lis sagde ...

Det er nemt at købe online e-bøger på Saxo, jeg er nu den heldige ejer af jeres bog.

Glæder mig, til at blive inspireret.

God lørdag til dig.

Kh. Lis

tusindfryd sagde ...

Kære Lis hvor det glæder mig ! Det har været et stort og dejligt arbejde og jeg håber du vil få lavet stjerner til året rundt ud fra vores ideer.

KH

Lone sagde ...

Skønne glas! Er det dine mon? Hvis ja, er et tip om købssted dejligt!

Kh.

morslille sagde ...

Tillykke med udgivelsen. Den glæder jeg mig til at købe.
Knus Charlotte

Mig og Maya sagde ...

Jeps, den er købt- og har været ved at gætte, hvem af jer der står bag hvad:-) Lad os se om jeg rammer plet. Knus Heidi

osteopati-bloggeren sagde ...

kig forbi www.osteopatibehandling.dk og læs lidt om body-sds og osteopati.

varme hilsner
osteopatisk klinik