torsdag den 20. december 2012

Med Bånd Og Duller

Det bliver til en hel del gave indpakning her i december.....

Jo, det er nok mest mig som står for indpakningen herhjemme og jo jeg er også "typen" som næsten altid siger nej tak til indpakning i en butik, for jeg vil noget helt andet end de har "tid" til.


For mig er indpakningen en stor del af glæden både ved at give en gave men også ved at modtage, det at en gave er smuk kan alle vel lide, men at den også bliver personlig viser mig at giveren har tænkt udover at finde den der gave man nu "skal" give og har brugt lidt tid og fantasi på at gøre gaven fin netop til mig.


Pakken her er en mandelgave og den har ikke fået for lidt med silkepapir, bånd, maskin tape og selvfølgelig en af mine favoritter, engle med Obama, lavet af Stine Illum


Noget tyder på at det her med indpakning er en "kvindeting" så er der jo bare endnu en grund til at ånde lettet op over at man trak xx kortet ;-)

En anden xxér som kan noget med indpakning er hende HER

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

/Rikke sagde ...

Ej engle-Obama - hvor er den fin :)

Pernille Pedersen sagde ...

Det er fin indpakning du har gang i der. Gid jeg havde overskudet og tingene til det

Astrid sagde ...

En Obamaengel, jamen selvfølgelig. Hvor er det en fin pakke. Jeg tror også jeg skal give den lidt mere gas med indpakningen i år

Groovymama sagde ...

Obama-engel - jamen, der er ikke et øje tørt :-) Fantastisk indpakning.

Anonym sagde ...

Den Obama-engel er da fantastisk :-)
Kan de mon købes et sted?
Manja

eva sagde ...

Nej, hvor er den bedårende! Det må være den smukkeste gaveindpakning jeg nogen sinde har set - Uha! :-)

tusindfryd sagde ...

Tak ! Jep indpakning kan noget ;-)

Jo Obamaenglene kan købes året rundt hos Bob Noon på vesterbro, kan se bob noon efterhånden har nogle af deres sager ude i andre butikker også. Måske de også sender? Men det ved jeg ikke.Prøv at kig forbi her http://www.bobnoon.dk/

KH

Mig og Maya sagde ...

Ved ikke, om jeg nænnede at pakke den gave ud, hvis jeg fik sådan en flot én. Og den Obama engel er da bare for vildt sjov. Knus Heidi