mandag den 10. december 2012

KleinFormat Med Stort Format

En rigtig blæsende dag i efterårsferien sad jeg og strikkede på Fanø, via min umoderne mobil tikkede der en mail ind som jeg lige akkurat kunne luske mig til at læse, den var fra Dolores Wally en tysk kvinde som jeg i første omgang fik indtryk af havde noget med et magasin på nettet eller noget blog?

Hun ville høre om hun måtte bruge min DIY på hæklede rækkehuse til hendes Magasin " KleinFormat"
og tja jeg siger sjældent nej når folk pænt spørger ;-)

Nå men et par måneder senere læser jeg hos PUK at hun i Tyskland har købt det her fede magasin KleinFormat og det går op for mig at det faktisk trykkes..skynder mig at bede om et eksemplar for det skal jeg da klart se for den udgave hvor jeg er "med" !


Nu er det landet med posten ( altså allerede i sidste uge) December udgaven. Ok hatten SÅ meget af , det her "lille" magasin der af opbygning mest af alt ligner et af de der blade man får fra skolen er über cool, for og bagside har cirkler som  er klistermærker....


Og tja en af dem er jo så mine rækkehuse der, fed ide at folk så kan plukke en cirkel og tilføje den et sted så de kan vende tilbage til ideen for blogadressen er skrevet på.

Og så kan jeg slet ikke stå for det der tyske spil med ord Heisse Häuser, varme huse tak tak !


For resten af magasinet??? Altså jeg var ved at falde af stolen, det er bygget på blogverden, der står ikke store selskaber i ryggen og betaler for fine udgivelser og man får heller hverken penge eller gaver for at deltage!!

Alligevel vil jeg sige det har STOR FORMAT og altså er noget friskere i pustet end et vist magasin jeg netop har strøget mit abonnement på fordi jeg ligesom følte jeg de sidste tre år måned for måned "bare" fik same as last year.


KleinFormat indeholder både boligreportager og op til flere DIYér man har lyst til at lave...


Fede tegninger man har lyst til straks at klippe i og lave noget fedt med...


Nå ja og ideen med raketuroen her....top nice.

I denne måned fulgte der også et ark gavepapir med , kunne man da sagtens stille andet end gaveindpakning op med.


Børnetøjsdesignere er også repræsenterede...og må sige det billede her mums!


Bagsiden , flere klistermærker!


Jeg har kunnet læse mig frem til at Klein Format er et blad for kreative forældre men altså jeg vil mene det er for ALLE der elsker at arbejde kreativt, som er til DIY , børnemode og  bolig og så har magasinet i sig selv et enormt sniblepotentiale, der er fede print der kan bruges til ikke så lidt ;-)

Jeg har kun vist en lille bitte bid her , måtte jo styre mig ellers havde jeg affotograferet hele magasinet....
Magasinet er også spækket med webadresser jeg lige skal have lavet et personligt "tjek" på ,-)

Magasinet kan købes i butikker i Tyskland, Østrig og Schweiz og kommer du ikke lige forbi der kan du også finde det under magasiner lige HER, Lad dig inspirere.

Nyd Dagen

KH


10 kommentarer:

TrompetTrut sagde ...

Überkühl, hvis det betyder overfedt, så er det det jeg mener:) Flot at du er med, og helt sikkert et magasin jeg kunne finde på at abonnere på. Tak fordi du deler.

Maj sagde ...

Hold nu op, hvor ser det sejt ud!
Og Heisse Häuser ligger rigtig godt i munden :-).
Jeg tror da, der skal et årsabonnement på ønskesedlen :).

Lis sagde ...

Tusind tak for virkelig lækker gennemgang af det tyske blad. Jeg skal ind og se deres hjemmeside/blog.
Måske også til Odense en tur.

Kh. Lis

Pustetrolden sagde ...

Vildt lækkert blad. Jeg er også kørt flad i diverse bolig magasiner herhjemme, måske jeg også skulle prøve det tyske.
Tak for inspirationen.
Auf wiedersehen ;-)

Finurligefinesser sagde ...

Hvor er det vildt cool at du er kommet med i det ovenikøbet så lækre blad. Tusind tak for inspirationen, det må jeg da virkelig prøve :-)

Louise Woller Skovdal sagde ...

Har lige bestilt et abonnement. Kunne ikke lade være. Det ser så fint ud. Og så cool at du er kommet med :)

Snullemor sagde ...

Hvor sejt : )

Raastof sagde ...

Hvor ser det lækkert ud og en topfed ide med de klistermærker. Simpelt og bare snedigt.

Anne sagde ...

Ihh hvor er det fint:)

Dolores sagde ...

Thank thank thank youuuuu!

Its definitely blushing my cheeks to read such nice words!
But its on me to THANK YOU!
Because without georgous people like you - this magazine would not exist!
Best,
Dolores