fredag den 28. december 2012

Hjemvendte Sager


Havde næsten glemt det....

GrannyStripe Tæppet som jeg hæklede for over et år siden.



Tæppet har været på "visit" så andre end jeg selv kan få fingrene i det og se det "live"


Ret fedt at få det hjem og se at det er som lavet til den briks vi har fået ombetrukket i tæppets fravær....heldigt !


Skal vist have luftet lidt ud i tæppesamlingen....man burde have et sommerhus at dele ud til ja man burde!

Hvordan man hækler Granny Stripes kan du se lige HER

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Lis sagde ...

Det har du ret i, briks og tæppe klæder hinanden perfekt...

Ja, man burde have et sommerhus, helt bestemt.

kh. Lis

Moster Pips sagde ...

Jeg er sikker på at mit sommerhus gerne vil låne så fint et tæppe:)) ellers er der et par stykker til salg, hvis I står og mangler et.

/Rikke sagde ...

Ih det er så fint!! Får helt lyst til at gå igang med endnu et :)

Frk. Anemone sagde ...

Det ER et smukt tæppe, som klæder briksen godt. Så det faktisk IRL da jeg var hos Tanterne i sommerferien og købe garn til mit eget Granny Stripes. Det blev nu i bomuld og blå-grønne nuancer, og det får en ordentlig tur med hæklenålen her i juleferien.

Tak for inspirationen :)

Ulla

DIY se her hvordan sagde ...

Super, super flot tæppe. Det passer perfekt til briksen.

Anne-Mette sagde ...

Super smukt og perfekt farvematch med briksen

Kh. Anne-Mette/Hverdag på Æblelunden

Jenny sagde ...

Hvor er det bare et lækkert tæppe. Har du hæklet det i et stykke?

tusindfryd sagde ...

;-) tak, mærkeligt at man helt kan "glemme" det når man nu er SÅ glad nu hvor det er hjemme igen.

Jep hæklet i eet stykke i kauni, fordelen ved uld er at tæpet ikke bliver helt så tungt at sidde med.

Hmmm salg af tæpper er svært, hver stibe tager ca 40 minutter, der er ca 120 striber og materialer for 500 såååå ;-)

Men kan varmt anbefale selv at kaste sig ud i det, ren afstressning, månedsvis.

KH

bare WUNDERBAR sagde ...

Hvor er det bare virkeligt smukke farver du har brugt... :)

Gita Gudmundsson sagde ...

Super vildt hæklet og rigtig flotte farver! Jeg er helt vild med din blog! Det ville betyde meget, hvis du gad at tage et kig forbi min blog: http://bygitamaria.blogspot.dk/ :-)