lørdag den 29. december 2012

Gaver FORUDE !


Heldige jeg, fik en af Edith´s underskønne minibamser syet efter alle kunstens regler i julegave af "min" søde KAREN

Begriber ikke hvordan man kan sy så sirligt et tylskørt i den størelse.


For de fleste af jer gælder nok at i har fået de gaver i skulle have i 2012 ?


Undertegnede napper da liiiige en runde mere på mandag, i 11. time for 2012 kan man vist godt sige...

Jo jo, jeg har trykket, rystet og gættet på hver og een er dog helt blank på hvad der gemmer sig bag papiret.....

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Overgartneren sagde ...

Uhh, de ser gode ud de gaver. Tør man sige tillykke med fødsdagen...?!?!?!

Anne-Mette sagde ...

Den sødeste bamse :-) spændende med flere lækre gaver, uha så er der pludselig længe til mandag.

Kh. Anne -Mette/ Hverdag på Æblelunden

Drude Nygaard sagde ...

For en søt bamse. Gratulerer med dagen til mandag :-)

Marina sagde ...

Hvor er det da bare en dejlig bamse. Smiler glad hver gang jeg ser den.

Og så mange gange tillykke med fødselsdagen. Det er da en FLOT dag at fejre sin fødselsdag.

Mig og Maya sagde ...

Det er da den SØDESTE bamse, jeg nogensinde har set- så lille og fin, men virkelig gennemført. Jeg har været ved at lave tylskørter til mine dukker, og det er noget pillearbejde, så er imponeret over bamsens. Knus Heidi

Jenny sagde ...

Er vild med skørtet :)

Anonym sagde ...

Der er noget jeg tit har tænkt over, hvorfor har dine dukker ingen næser? Synes de er rigtig flot lavet men har bare altid synes det så lidt underligt ud uden næse :)

Lone sagde ...

Det er altid en oplevelse at læse med hos dig. Tillykke med fødselsdagen og godt nytår!