tirsdag den 6. november 2012

Tur Godter Og Stoffer I Lange Baner !

Weekenden 3. og 4. nov har jeg endnu engang tilbragt i det skønneste selskab.

Lidt "klogere" end sidst, forlod vi Kbh FØR myldretid hvilket gav tid til en tur gennem strøget i Århus, samt et "tjek ud" på samtlige stofbutikker i Åhus N og C ;-)

Sidste butik fødderne kunne bære os til var City Stoffer

Hold op den er vokset siden jeg sidst var der for ca. 2 år siden og det er udvalget også på den GODE måde!


Havde glemt mit strikketøj på Østerbro, fik købt tre nøgler garn i butikken, og en opskrift på et par ribstrikkede gamasher...viste sig desværre jeg havde fået siden med toppen, så her kan du se en temmelig ud af hovedet i Karens sofa nødstrikning ;-)


En meter mellemriflet fløjl i den mest fantastiske ismellemblå/mint nappede jeg da også lige og kunne sagtens være blevet der meget længere og have nappet MEGET mere med, heldigvis var de 25 nye Liberty design ikke nået frem til om fredagen....

City Stoffer har en webshop, den er ret ny og slet ikke så fyldt som butikken endnu, men Mariann har lovet at give den "gas" så vi herovre på "øen" kan følge med i  hvad hun har af lækkerier på hylderne.

Hvis du ikke lige bor i Århus kan du som jeg smutte ad www smutvejen lige HER

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Blåbærlina sagde ...

Høres ut som en super weekend!
Og ditt nye strikketøy ser nydelig ut, fristende og inspirerende fargekombinasjon som alltid! :O)
vh Nina

Lene sagde ...

er da slet ikke misundelig over sådan en dejlig week-end du har haft ;D. Er i øvrigt helt vild med den flotte farve fløjl. Glæder mig til at se hvad det ender ud i.

Trillemus sagde ...

Åh ja...City stoffer er bare en lækker butik og Mariann er bare så sød til at vejlede. Jeg kører gerne fra Aalborg for et lille besøg. Jeg håber, at I havde endnu en dejlig weekend i det jyske. Jeg nød ihvertfald min weekend sammen med jer sidste gang og jeg er bare så glad for min jakke.

Kh Mette

Hjortebjerg sagde ...

Lækre farver, både fløjl og garn!

Camilla sagde ...

Åh City stoffer er et farligt og dyrt bekendtskab;-)
Hvilke forretninger var i ellers i?

Dejligt at i hyggede jer!

Lis sagde ...

flot fløjl du fandt i Jylland. Det lyder som en dejlig week-end.

Garnet er altså noget så lækkert, men strikker du ikke en dukkekjole ?

Kh. Lis

Pernille // Jordbærhjelmen sagde ...

TAK for en hyggelig weekend, Wenche! Det var simpelthen alle tiders! Jeg sidder netop og får styr på de sidste detaljer på jakken, glæder mig til at få den på :-)

Kh Pernille