fredag den 9. november 2012

Tillykke Kære Mor

Hmmm, denne jakke var egentlig min mors julegave.....

Men jeg kan bare IKKE vente mere så nu blev den altså en fødselsdagsgave!


Mønstret på jakken er Line´s og har du lyst til at sy en til dig selv eller til gave kan den sys enten på syskolen eller på workshop. Du kan se mere lige HER


Indvendigt i jakken er der kantet med neon og sølv for det elsker min dejlige mor.


En fryd at pakke såddan en sag i glimmer silkepapirsforet papæske...


Forsegle æsken forsvarligt, for min elskede mor er såddan en der godt liiiige kan finde på at lette på papiret og så pakke ind igen bagefter....så ved jeg da hvor jeg har den trang fra ;-)


Men ok, det er jo også svært ikke at blive fristet når jeg nu har givet den fuld gas på indpakningen eller hvad??


Gavepapiret er fra House Doctor, gavebåndet fra HAY og de foldede papirshjerter er der en DIY på i Oktober måneds Bolig Liv, bare hvis du har fået lyst til at pakke ind.

Kære Mor , Tillykke ! Håber jakken passer, jeg har syet en masse gode tanker med ind i den.

Nyd Dagen

15 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Hvilken gave at få !
Tillykke med din mor :)

Lisbet sagde ...

Tillykke med din mor og en superflot gave hun får.
Kan mønsteret købes? Hvis hvor kan det købes??
På forhånd tak
vh
Lisbet

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Wauuu, hvilken gave, hvilken indpakning, meget smukt:))

tusindfryd sagde ...

Mønstret kan ikke købes, men jakken kan sys i Lines syskole eller på en af hendes workshops :-)

Lis sagde ...

Wauv herfra. Skøn gave at få, sikke en flot indpakning. Tror din mor bliver meget glad.

Tillykke med din mor.

Kh. Lis

Camilla sagde ...

Shit....
Jakken er lækker
Æsken er lækker
Indpakningen er lækker
Total lækkerhed i 3 grad!:-)

Du er bare rigtig gid til det der.

Trillemus sagde ...

Sikke en lækker gave at modtage og hjertelig tillykke med din mor.

Kh Mette

Maj sagde ...

Tillykke med din mor :).
Den er så smuk, jakken...

Og så fint pakket ind i det skønne Mitsi-papir! Det har jeg ikke set før.

God weekend :).

Anonym sagde ...

årh hvad, hvor er det bare vildt så hurtigt du får syet jakker - jeg vil slet ikke ud med hvor mange syskole-gange jeg var om min ;)
Denne her er helt fantastisk fin (og indpakningen ligeså (grå mitsi er favoritten her :)). Tillykke til din mor, med fødselsdag og jakke :)
Hilsen
Anne Dorthe

Charlottes verden sagde ...

Din mor er et heldigt menneske. En lækker jakke, syet af hendes datter og pakket så smukt ind. Wow. Tillykke med hende. :-)

Mona Honnens sagde ...

Hold da op man, det er en lækker gave at få, og så smukt pakket ind.

Tillykke til din mor ;O) hun er nu heldig at have en datter som dig.

Mona

Lise sagde ...

Fantastisk gave!

Maria Munch sagde ...

Hvor er den lækker, og et rigtig flot yderstof du har valgt.

Kan godt forstå du ikke kunne vente til jul med at give den væk :)

Bodil sagde ...

Den jakke er næste endu flottere, end den du har syet til dig selv. Det klassiske look styrer..

Hottentotten sagde ...

Smuk, din mor kan kun blive glad, det er jo en gave fyldt med kærlighed.
God aften,
Karen