torsdag den 29. november 2012

Stjerner I Samarbejde

Vi ( KAREN og jeg ) har haft rigtig travlt, dejlig travlt og vi har givet den fuld skrue...

Et samarbejde omkring en ide blev plantet i slut oktober.

Resultatet er en e-bog med hele 24 ideer omkring temaet Stjerner.


Vi har sniblet, bukket, klippet, syet,bagt, syltet...you name it, her er noget til ALLE , store som små ,selv dig med 10 tommeltotter kan hive en selvgjort stjerne ud af ærmet fra bogen her.

Hver dag fra 1-24.  december viser KAREN og jeg "Dagens Stjerne" på bloggen fordi......
Den 24. december har du mulighed for at tippe 24 stjerner og vinde en lille håndplukket gave fra vores EGNE gemmer....mere herom senere ;-)

Indhold? Stjernerne i bogen er ikke tænkt som julestjerner men som stjerner der kan bruges året rundt incl. jul, til forskellige formål.
Som sagt arbejdes der i et væld af materialer så der er noget for alle.Ok måske ikke lige noget smedet, stenhugget, elektronisk og i den dur så da.....
Alle stjerneideer er med udførlig vejledning, ord og billeder, i hvordan du gør og er således 24 stjerne DIYér, bogen er på 60 sider.

Hvordan og hvorledes? Vi har samlet ideerne i en e-bog, således kan du hente alle ideerne samlet i hus til evigt eje, du kan også vælge at lægge den på et usb stik og give den som gave.
Bogen kommer på Saxo og vil være klar lørdag den 1. dec. kl 9...der er nogen i Silkeborg der arbejder på højtryk!

Pris? Alle skal kunne være med her, så 48 kr blev prisen, det er 2 kr pr. ide, we like!

Konkurrencen? Fordi det er december måned syntes vi der skulle være lidt "leg", Karen står bag 12 stjerner, Jeg bag 12 stjerner og kan du den 24 dec. gætte 24 stjerner rigtigt, altså hvem står bag hvilke stjerner, griber en af os i gemmerne og sammensætter en lille pakke fra vores private "junk" til een som har 24 rigtigt tippede....mere herom.
Alle kan deltage uanset hvor i verden OG deltagelse kræver ikke at man køber bogen for alle stjerner bliver vist på bloggen dag for dag.

Nyd Dagen

KH

21 kommentarer:

Willemoes sagde ...

Ih, det lyder altså som et spændende projekt. Og i det hele taget er det en god ide! Jeg glæder mig til at se hvad der dukker op af ideer..

LeverLivet sagde ...

Ja jeg er også rigtig spændt, elsker stjerner:-)

Sandermusen sagde ...

Ih, elsker stjerner så jeg vil da bestemt følge med - super idé.

Malene

Lis sagde ...

Super skøn ide, jeg sidder klar på Saxo på lørdag kl. 9, og vupti er jeg med .

Skøn og dejlig ide, for jer to.

Glæder mig for vildt til dec.

Kh. Lis

Julia Hausfrau sagde ...

I er så dygtige, I to :)

Camilla sagde ...

Lyder spændende...

Maria på Abeslottet sagde ...

Sikke dog en fabelagtig ide!

Billy Hankat sagde ...

Ih, god idé - glæder mig til at se mere. Kh Kristine

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
sannesfruerstue.blogspot.dk sagde ...

Super dejlig ide - vild med stjerner :-) Glæder mig til at se alle stjernerne :-)

Mig og Maya sagde ...

Den skal jeg købet et eksemplar af:-) Knus Heidi

tusindfryd sagde ...

Glæder mig helt enormt til at vise jer de nye stjerner!!

Til info den slettede kommentar var såddan en reklame spam sag som overskred min grænse ;-)

balbinus sagde ...

ELSKER stjerner !!!!! Det lyder som et rigtig spændende projekt, og jeg GLÆDER mig til at blive inspireret ;)

Marina sagde ...

Hvor spændende! Der sker meget godt i blogland i december...

Anonym sagde ...

Du er så STJERNE sej Wenche :-) Og jeg kom på skolen juhuuu ! Knus fra Julie

Anonym sagde ...

*IND*

Kaylovesvintage sagde ...

they look really pretty

tusindfryd sagde ...

Jamen KÆRESTE Julie for POKKER da hvor er det STJERNE SEJT !!! Glæder mig helt vildt og af hele hjertet på dine vegne TILLYKKE !!!!
Knus

Anonym sagde ...

Dette var spennende! Gleder meg! Takk for mye flott inspirasjon resten av året og! Hilsen fra Ågoth i Stavanger ( Norge).

Karen Marie sagde ...

Seje damer - fin ide :0) glæder mig til at se alle jeres stjerner ! Knus og dejlig dag til dig - Karen Marie

krAm sagde ...

Ih hvor lyder det spændende. Jeg glæder mig til at følge med i julekalenderen og gøre mit bedste for at gætte, hvem der har lavet stjernerne:-)

Kh Anne-Mette