tirsdag den 20. november 2012

Må Simpelthen Lige Anbefale....

At du, hvis det på nogen måde er muligt, ser og får fingrene i en af bamserne HER

Ved det er Karens guldmor Edith der har været i gang og jeg VED at hvad Edith laver er så total i orden som næsten intet i verden er mere...


Bamser i kvalitet for livet og så er de tilmed total uimodståelige burde egenltlig SLET IKKE fortælle jer om dem for jeg har sat mig på en hvis jeg skulle være så heldig at de ikke bliver revet væk til julebasaren i Århus eller Silkeborg....og det er jeg ikke den eneste der har ;-)

                                      ( billederne har jeg nuppet hos frk. Klarbæk)

Men ok, mine chancer er nok ikke så store og jeg under jer dem ( i troen på at Edith laver dem igen til næste år..)

Hvor Karen og Edith holder basar til fordel for Steiner Skolerne kan du læse lige HER

Lige til at kysse er de!

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

NostalgiBolig sagde ...

Ej hvor er de skønne! Hold da op. Hvor fedt at den slags unikabamser i gammeldags stil fortsat laves, det er jo fantastisk. Modelmæssigt ligner den rigtig meget en bamse jeg har, der har været min mors og dermed er tilbage fra 1960'erne.

God dag og tak for et skønt indlæg!

Raastof sagde ...

Hvor ER de bare fine. Det er jo rigtige bamser, sådan helt rigtige.

Willemoes sagde ...

ååårh, jeg så dem godt på Karens blog i går og er helt vildt og vanvittigt forelsket i dem, men der er lidt langt til Århus bare for en bamses skyld desværre :/

Line sagde ...

Jeg er helt solgt. Må have fingrene i en!

wannabe husmor sagde ...

De er godt nok skønne virkelig ren nostalgi

Julie Graff sagde ...

De er da også lige til at købe med hjem :)