mandag den 5. november 2012

I Pudder Og Sølv

 Weekend i Silkeborg, himmelsk dejligt selskab med Line og Karen, jakke Workshop om dagen , forkælelse med god mad, rødvin og "pludder" om aftenen...


Fik et kig i Karens sorte kasse med hendes seneste julekreationer , et univers af pudder og sølv med skandinavisk touch ;-)





Uimodståeligt, inspirerende og svært ikke at gribe hæklenålen og bare gå i gang !

Hvis du vil have fuldt indblik i universet og skabe det selv til julen forude er det HER det sker, 24 ting til julen.

Kære Tøser, Tak for en fantastisk weekend, I er en FEST !

7 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hvor ser det fint ud! En dejlig forandring til alt det røde og lilla bling bling der har været fremme de sidste år! Så diskret og alligevel hyggeligt!
Hvis jeg havde mange flere timer i døgnet, ville jeg helt sikkert kaste mig over noget af det!

Dejligt i havde en hyggelig weekend!

sannesfruerstue.blogspot.dk sagde ...

Hvor er de bare flotte - når jeg ser den slags ville jeg ønske at jeg var noget bedre til at hækle....

Pernille sagde ...

Sikke nogle smukke smukke hæklerier! Tak for at vise de fine billeder. Ha' en god dag. :)

Kamomilla Vanilla sagde ...

Er helt vild med kuglerne :) De er så fine.

Charlotte sagde ...

Sikke nogle fine hæklede juleting, og dejligt med sølv! Elsker bare hæklede juleting, så hende der Karens bog er nok noget for mig! Jeg må hellere få den bestilt inden julen er omme! Kh Charlotte

A + K = ♥ sagde ...

Sikke fint pynt, godt at se man ikke er den eneste med jul på hjernen!

- Anne

KATHRINE sagde ...

Hvorhenne i Silkeborg befandt I jer? For her bor jeg jo... :)

Dejlige sager og det lyder som MAX hygge!

/Kathrine.