torsdag den 8. november 2012

Her Dufter....



....SÅ meget af brunekager at børnene er ved at gå gennem gulvet over ikke at måtte sætte tænderne i vores fantastiske kagehus!


Huset har KAREN´s super dygtige mor lavet til os, som altid er det helt perfekt og så smukt man ville ønske det kunne stå for evigt.


Det er ikke første gang vi er så heldige at få et af de små kunstværker og børnenes gensynsglæde var STOR.


Husene har Edith bagt til Steiner Julebasaren i Silkeborg og Århus, du kan holde øje hos Karen hvornår det er du skal afsted for at få fingre i et, men kom tidligt for de er bare endnu mere uimodståelige i virkeligheden.


Nu skal det bare stor nydes og hellige tre konger slagter vi det og deler med fuglene.

TUSIND TAK EDITH DU ER EN SKAT.

Nyd Dagen

KH

16 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Hvor er det bafe fint! Jeg har planer om selv at kaste mig ud i det i år, da jeg fik en rigtig fin udstikker til det af Laura (Busters Mors Verden) for et par jule siden. Ved du hvilke bolcher hun bruger til vinduerne? Det skulle eftersigende være det sværeste at finde de rigtige :)

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Hvor er det bre flot. Et rigtig julehus :)

Lis sagde ...

Hvor er det bare smukt.
Et rigtig julehus, at nyde synet af. Smukt dekoreret. Heldige jer.

Kh. Lis

ulla sagde ...

Hvor er det fint!
Tak for stoffet forresten:-) Det er såååå lækkert allezsusammen!

tusindfryd sagde ...

Der er rød cellofan i vinduerne ;-)

sannesfruerstue.blogspot.dk sagde ...

Hvor er den fin - kan da bestemt godt forstå at dine børn gerne vil smage den, den er da også lige til at spise :-) mums

Christina sagde ...

Uhmmm..... Det ser lækkert ud!

Snullemor sagde ...

Glasuren på taget - den er jo bare perfekt lagt på!
Et dejligt syn!
: )

Maj sagde ...

Vidunderligt!
Dét må jeg kaste mig ud i!
Jeg tror næsten jeg kan leve uden kählerhusene i år, hvis det lykkes mig at lave sådan en skønhed :)...

monsterscircus sagde ...

Hvor er det bare flot og sirligt! Det er jo slet ikke til at forstå, at det er muligt, elsker de små vinduer og glasuren! Virkligt imponerende.

Eva sagde ...

Hvor er det fint:)

Mrs. E sagde ...

Jeg er målløs....hvor er det bare fint- der er éen, der kan sit kram...

Maiken sagde ...

Hvor ER det bare fint. :)

Rikke sagde ...

Hvor er det fint. Og sikke nogle smukke detaljer. Jeg får helt lyst til at gøre forsøget selv. Må jeg spørge efter din mors opskrift, Karen?

Rikke sagde ...

Det gik lidt for hurtigt Wenche :-) Men har du opskriften, så er jeg en glad modtager.

Anonym sagde ...

I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is required to get set up? I'm assuming having
a blog like yours would cost a pretty penny? I'm not very web smart so I'm not 100% positive.
Any recommendations or advice would be greatly appreciated.

Thanks

My blog post ... pennsylvania brain injury lawyers