torsdag den 22. november 2012

Et Par Af De Seneste....


Selvfølgelig kunne jeg da ikke gå glip af" denne koralfarvede stjerne lampeskærm af papir vel ? 


Købt hos Lea alias Frøken Nø og eftersom at den kan klappes flad som en pandekage tænker jeg den gerne sendes, også til verdens ende :-)


Papirsstjernen skal op på det fælles børneværelse som min store pige mener oser alt for meget af DRENG med alt det der Star Wars...tror da nok lige den kommer til at bløde op her !


Og tja lige et billede af mine favorit skriveredskaber...sådan nogle kan man nemlig aldrig have for mange af og de bliver "bare" slidt og aldrig vist frem....arme stakler.

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Billy Hankat sagde ...

Uh, den er også for lækker. Gad godt at sådan én flyttede ind her:-)
Knus Kristine

Raastof sagde ...

Hvor er den fin og får mig til at tænke på den jeg har fra NØ, der også skal pakkes ud lige om lidt.

Anya adores ☆ sagde ...

Jeg elsker den - måske sku man kigge en tur forbi butik NØ :)
God weekend xox
Ax

Ditte sagde ...

Den er da også fantatisk. Godt valg :-)