onsdag den 7. november 2012

En Lille Ide

Var i TIGER den anden dag....

De har fået en hel del "sager" i bambus, et materiale jeg vist er blevet lidt forelsket i ?

Fandt en helt enkel og lækker blyantsholder til en pris jeg ikke husker , men en formue var det jo næppe.


Hjemme fik den lige en tur med et lille nøje udvalg af min KÆMPE samling masking tape lidt blåtoner på den ene side og en gang soft og neon på den anden, så kan jeg jo dreje den lidt efter "behov" ja eller skifte farver som lysten nu blæser ;-)


Den lille notesbog er også fra TIGER, lavet af bambus....selvfølgelig.

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Lene sagde ...

simpelthen smart

Savila sagde ...

Enkelt og lækkert :-)

Christina sagde ...

Smart og lækkert! ;)

Lone Amrani sagde ...

Jeg må vist hellere komme en tur i TIGER, jeg har den samme passion for bambusting, jeg har købt en del køkkengrej i Søstrene Grene. Idéen med maskingtapen virker rigtig godt!!!

Lis sagde ...

God ide, med tape på, måske jeg lige skulle forbi Søstrene på fredag når lillebror er i filmklub.

Kh. Lis

Rikkegaarde - Små Herligheder sagde ...

Altså er vist nødt til at stjæle din idé... Tak! :)

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Det var da en rigtig god ide. Hermed noteret!