onsdag den 21. november 2012

En Hvid Engel

Ikke i anledningen af julen forude....

Hende her kunne sagtens få lov at stå hele året!


Hun er ikke fra dette århundrede , der er nok heller ikke så mange tilbage af hende, så der skal passes godt på hende.


Fik hende i uåbnet originalemballage, så trods de mange år er hun i tip top stand.


Jeg har dog et dilemma.....jeg ELSKER jo engle, men ved samtidigt at hun lige ville være noget for min mor så meget at det vil være en kæmpe glæde at forære hende den....hmmm må vist på englejagt.

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Free Hotel Job Search Websites In Chennai sagde ...

Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Job fair for fresher

eva sagde ...

Nøj sikke et kup! Hun er godt nok skøn :-)

Loppe-shoppe sagde ...

Smuk engel...

Finurligefinesser sagde ...

Hold op hvor er hun fantastisk:-)

Raastof sagde ...

Totalt nostalgisk. Næsten sådan en havde min farmor altid stående på skænken.

Mirjam Theresa sagde ...

Så fin - og helt særligt at findeden i original emballage :)

Kh. Mirjam

Lise sagde ...

Hvor fin. Minder mig om min konfirmation for mange år siden hvor pynten vare sådan nogle piger - dog uden vinger ;0)

Joan Bagger sagde ...

Den er søød den engel.. :D

wannabe husmor sagde ...

Sikke en fin engel dem kan aldrig få for mange af