mandag den 19. november 2012

Den Lille Sorte

Jeg har en del bløde pakker at ligge under træet i år....

En af de "bløde" er denne sorte sag, en af Lines Must Have jakker



Yderstoffet fandt jeg i City Stoffer i Århus, det er sort med en silke look overflade hvilket giver den feminine jakke lidt råt.


Inderstoffet er en Liberty, det gør jakken ekstrem blød og lækker at have på.


Personligt er jeg ret glad for at holde ensfarvet udenpå og skrald på indeni.


Nej, jakken er ikke den sidste som skal gives væk til hjerternes fest, for den er simpelthen en hjertegave.

Næste hjertensgave er klippet og limet og klar til at blive "banet" på SySkolen på onsdag.

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

Syr du aldrig til dig selv eller er det kun andre der får glæde at de kreative hænder?
Super fin jakke.

Fullie sagde ...

Det er lige sådan min jakke skal se ud ;-) Stille og rolig uden på og så spræl indvendigt... Jeg har dog overvejet noget uld som ydrestof, men denne ser da virkelig lækker ud... Tillykke med den.. Jeg må igang med en ny til mig selv på syskolen på torsdag..
Rigtig dejlig dag til dig..

Trillemus sagde ...

Hvor er du produktiv og hvor er den lækker i ensfarvet. Jeg er også vild med "skrald" indeni, når den er så rolig uden på. Heldige modtager...

Kh Mette

Willemoes sagde ...

*suk* Du laver sådan nogle smukke ting! Gid jeg havde tid, råd og, vigtigst af alt, mod til at kaste mig ud i sådan nogle jakkeprojekter.

Hottentotten sagde ...

Den er bare flot, og hold da op hvor der er gang i din symaskine. Kan godt li det rolige ydre, den har en fin karakter.
Hilsen
Karen

Lis sagde ...

Hvor er den smuk, rå og forfriskende skøn. Jeg er også til sådanne jakker. Den går jo i spænd med alt.

God mandag til dig.

Kh. Lis

Camilla sagde ...

Den er godtnok flot. Er helt vild med libertyforet... Det har eg aldrig set før!

Det er nogle heldige modtagere af dine gaver.

Onkel Anne sagde ...

Skal vi to være på julegave? Så ønsker jeg mig én i M :-)

Stine S sagde ...

Hvor er den bare fantastisk smuk! Flot arbejde.
Kh Stine

Anonym sagde ...

Du har en heldig ven! Tænk at få en gave så smuk og så personlig... Wauw!

/Anne Mette :-)

Karen Klarbæk sagde ...

Hvem mon den heldige ven er??????
MIIIIIIIIGGGGGGG og jeg er helt vildt glad for den jakke :)

Jeg bor nærmest i den!!!


Kærlig hilsen
og tak min VEN
Karen