søndag den 21. oktober 2012

Tilbage Med Favnet Fuld Af Engle


Ferie er livsvigtigt:-)

Se lige hvad jeg fandt på loppe i det vestjyske.


Klassisk glansbilled mappe fyldt til bristepunktet kun med engle af alle mulige slags.


Har selvfølgelig mine favoritter , men såddan side om side, side efter side er de alle uimodståelige.


Jeg kommer såddan rigtig i julestemning og får for alvor lyst til at kaste mig over julede projekter.


måske et par af disse skønheder skal indgå i årets julepynt ;-)

Nyd Dagen

KH

12 kommentarer:

Finn og Eva sagde ...

Hvor er de fantastiske, jeg er ret vild med de gamle glansbilleder men synes ikke de er så nemme at finde,et dejligt fund.
Eva

Davids Engle sagde ...

Hold da op, hvor er de smukke. Det er jo helt unikt, at du har fundet en hel mappe. Tror bestemt, du kan få noget fantastisk ud af dem til jul :-)
Dejligt, at I havde en god ferie. Glæder mig til min om en uge;-)

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Synes at kan huske nogen af dem fra jeg var barn.
Hvor er de fine!

Anne-Mette sagde ...

Sikke et held at finde sådan en mappe. Især englepigerne på det sidste billede kan jeg rigtig godt lide. De vil være fine som ophæng med lidt perler og andet dims :-)

Kh. Anne-Mette

Lene sagde ...

sikke smukke engle-glansbilleder. Glæder mig til at se dem i et juleprojekt fra din hånd

Rikke Røjkjær sagde ...

En hel lille skat.
RikkeRøjkjær

Christina sagde ...

Åh, det vækker minder- og ærgeligt, at min album fra barndommen gik tabt.. Somewhere! ;)

Dejlig fund og god søndag.. :)
/Christina

Helle D sagde ...

OMG! Hvilket fantastisk fund!

Signe Bang sagde ...

Waow Hvor er de smukke. For helt lyst til at spørge om du vil bytte... som jeg kan huske jeg gjorde i 4-5 klasse. Især skytsenglen der står bag barnesengen, ville jeg gerne eje.

Rikkeprikke sagde ...

Sikke heldig du var, de er vel nok fine :)

ulla sagde ...

Det der er barndom!
Elskede alle mine glansbilleder og brugte alle frikvaterene i skolen på at bytte og bladre i alle mapperne (de fyldte somregel mere end skolebøgerne.)
Min favorit er engelen med det fyldige sorte hår og lyseblå vinger. En skønhed uden lige:-)

Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Ih jeg elsker glansbilleder. Jeg har både min mors og mormors samling og de er så smukke...måske skulle jeg vise dem på bloggen en dag.
K.h.
Christina