lørdag den 6. oktober 2012

På Tur


Så har jeg krydset denne her....


I selskab med SYMESTEREN Line


Vi skal HYGGE os med at sy skønne jakker hele weekenden i Århus...


Og ikke nok med det har vi den store glæde og fornøjelse at skulle overnatte (= hygge, spise, drikke rødvin , sludre, snakke, grine, vende ideer og tanker) hos forfatteren af denne her


Jep Karen Klarbæk min allerkæreste veninde som det er ALT for længe siden jeg sidst har set.

Faktisk kan jeg takke blogland for både Line og Karen ;-)

Hvad laver du ?

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Lene sagde ...

det lyder som en rigtig dejlig week-end. Og Karen er simpelthen den dejligste og ærligste kvinde, jeg kender.

Charlottes verden sagde ...

Ej hvor er du heldig. Jeg er sikker på at du får en fantastisk weekend. :-)

Jeg skal på reptil og terrarie messe i rødovre idag sammen med min gode veninde. Der kommer en masse pindsvine-folk så dem skal jeg også sige hej til. Glæder mig. :-)

Eva sagde ...

Hvor er du heldig.

Jeg skal have mange gæster i mit lille hus i morgen, så jeg gør rent til Mads og Monopolet, skriver indkøbslister, og senere skal jeg bage:)

Hanne sagde ...

Du får vist en super weekend :)
Det gør jeg også bare på en anden måde, jeg gør rent, det er dejligt når det er overstået, med indlagte hækle pauser :)

Katrine Lind sagde ...

Det lyder som en weekend, som bliver herlig og med godt selskab.
Jeg er selv på vej til min syklub, hvor vi laver mønstrene selv, til jakker, kjoler, toppe, og hygger og syr sammen. Det bliver også en rigtig god dag. :-)

Mig og Maya sagde ...

Det billede minder mig om den dag, jeg tog turen fra Herning til KBH for at komme på dukkekursus nede på Syskolen. Min weekend er booket op med færdiggørelse af kollektion, har deadline mandag. God weekend til jer derovre (herovre) Knus heidi

Karen Klarbæk sagde ...

Får besøg :)
Og jeg glæder mig.

Karen

Anonym sagde ...

Lyder som om der er lagt op til en mega hyggelig weekend:-)
Jeg skal bruge weekenden på at sy et sæt termotøj til min lille søn, som han skal have med i vuggestue på mandag:-) kh Sanne

andrealykke sagde ...

Nej en fin kjole hende den lille har på, er den hjemme syet?