tirsdag den 2. oktober 2012

No. 2 Forude

Kan næsten IKKE vente !

Endelig Tirsdag = SySkole, endelig kan jeg komme igang med min quiltede jakke No.2

Det er kriblet som vanvittigt i mine hænder lige siden No. 1 blev færdig.

Til hvem ? Ikke rigtig til nogen "bare" til glæde for mig selv...Crazy? Ja måske ,men som menneske har man vel lov at være lige så crazy man lyster så længe det ikke skader andre ikke?


Og så måske slet ikke sååå crazy igen, nogen vil nok kunne sætte sig ind i det....

Ellers tjek lige her, No. 1 efter den har fået knapper og ekstra knapperne er monteret på en lille "hanger" Kronen På Værket kan man vel sige?



Glæder mig til at kaste mig ud i en helt lys og romantisk udgave...


Til jer der skal på WorkShop hos LINE i Århus i weekenden kan jeg kun sige GLÆD JER !

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Anne sagde ...

Jamen altså så fin. Måske skulle jeg sy lidt på min idag igen. Kan sy ærmerne sammen og så det ene indre kantbånd jo :) Ih hvor jeg glæder mig til at få den færdig, og lige nu har jeg også lyst til at kaste mig over en mere!

Rikkeprikke sagde ...

Rigtig god fornøjelse, jeg kan godt forestille mig, at den er lækker at sy :)

Berit sagde ...

Så flott jakke. Du er dyktig. Gøy å gå på kurs

Trillemus sagde ...

Hvor er det bare en lækker jakke. Du kan tro at jeg glæder mig til workshoppen i weekenden, hvor jeg skal lære at sy en til mig selv. Jeg drømmer også om at sy en til begge mine døtre på 21 og 15 år.

Kh Mette

Anonym sagde ...

Hvor fine ting du laver og de smukke stoffer. Jeg bliver glad i låget over, der er unge mennesker, der laver så fine ting i hånd eller på maskine. Jeg har også engang været på stoffer, som min søn så kærligt sa engang.
Dejligt besøg, jeg kommer nok igen en anden gang.
Bibi fra Almind