torsdag den 25. oktober 2012

Killing My Darlings

JEP, nu skal det være, har hevet nogle Darlings ud af skabet, stoffer der møjsommeligt er fundet, budt på og købt på alle timer af døgnet og fløjet ind fra så langt væk som Australien bare fordi...Must Have vandt.

Men altså, jeg får ikke syet i dem og rive det hele op nænner jeg bare ikke!

Så nu sælger jeg dem og de kan blive dine Darlings  "bare" til nydelse eller til syprojekter.

 Hvis du finder et eller flere Must Haves MAIL mig! Først til mølle som altid, dukkemagersken@yahoo.dk

Jeg vil blive rigtig glad hvis du kan hente her på Østerbro ellers skal jeg nok sende alle priser er excl.porto.

Rigtig god fornøjelse

KH

No. 2 Et let og smukt duset stykke på  150x150 cm  130kr

  SOLGT


 No. 17 Japansk stof,119bx92l, 50 kr

SOLGT


SOLGT

SOLGT

 SOLGT

SOLGT

 SOLGT

 SOLGT

 SOLGT

 SOLGT

 SOLGT

SOLGT

 SOLGT

 SOLGT

 SOLGT





SOLGT

5 kommentarer:

Dorte sagde ...

Hvor er det bare smukke sager!

Anonym sagde ...

Nu har jeg først set indlægget nu, men hvor har du dog fået fat i mumi stof? Kan simpelthen ikke opdrive det nogen steder.
Hilsen Marie

tusindfryd sagde ...

Kære Marie det er købt via nettet i USA fra en Finne :-)

AB sagde ...

Jeg vil gerne købe det røde japanske, nr. 17. Er det 119 cm x 921 cm? Det er lidt svært at gennemskue på sin tekst :-)

Anonym sagde ...

Uha ja det tænkte jeg nok. Det er simpelthen så svært at finde. Tak for svaret :)
Hilsen Marie