torsdag den 11. oktober 2012

Guld "Arv"


Har fået fingrene i den skønneste bunke "arve" Strikke Magasiner...


Kære Karen lå lige inde med BUNKEN, men får ikke strikket....heldigt for mig!

Nu har jeg så bladret forfra og bagfra igen og igen og har vel en liste på omkring en kilometer af fine opskrifter jeg gerne vil i gang med....

Lad himlen åbne sig og sende kilovis af de skønneste uldgarner nedover Østerbro, jeg er KLAR til efterårsferie med strikkepinde i hånden.

Har du planer for næste uge ?

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Merete sagde ...

sikke en arv ,0)
Go' fornøjelse

Karen Elisabeth sagde ...

Hvor skønt... Jeg har nogle personlige favoritter imellem de blade :0)

Jeg har ikke andre pllaner end at pleje min lille pige der har fået skoldkopper - og ellers skulle jeg bare have arbejdet.

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Planen for næste uge, hvor det er efterårsferie, ligger nok mest i børnenes tegn.
Men når den ikke lige skal stå på græskar udskæring, kagebagning, biotur osv. så kommer den nok til at stå på syning.

Skal nemlig ud og købe mig en ny symaaskine. Jubii !!!
Så stikkepinde og hæklenålen må nok vige til fordel for sytøjet!

-Linette

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Dejligt med ny inspiration i lange baner ;O)
Uh..har mange planer for næste uge. Skal strikke trøje til mit mindste barnebarn..Linus på 4 år..have besøg af min søster fra sjælland. Glæder mig ...det bliver så dejligt.
God fornøjelse, og efterårsferie til dig. kh Helle ;O

Christina sagde ...

Sikke en dejlig arv...

Man kan vel egentligt ikke få for mange- kan man??

Loppe-shoppe sagde ...

Uh - jeg var et smut forbi Tante Grøn i dag for at blive fristet - af noget strikkeri, som jeg vil forsøge at få min mor til at strikke... Igen.

Glæder mig til at se hvad du finder på.

Lis sagde ...

Dejligt, at nogen giver guld videre, istedet for at kassere bladene.

Jeg ønsker dig en super god strikke/kartoffelferie.
Vi drager mod syd, nærmere Paris men om det bliver godt ? De har lovet regn hele næste uge.....

Kh. Lis