mandag den 1. oktober 2012

Favorit Streger


Gad rigtig godt at være meget bedre til at tegne....

Såddan lidt som disse kvinder her



Anna Jacobina Jacobsen har den grønne version af fuglefangeren.


Jane Stub Kirchhoff Kaninerne her har jeg som postkort fra sidste år i december, men de kan stadig fås i BobNoon

 Jane Stub Kirchhoff



Anne Bundgaard, købte for år tilbage en af hendes skytsengle.


Anne Bundgaard en plakat der skal på julegaveønskelisten.


Lisa Grue hvis steg jeg straks øjnede  på Syskolen, hende kan du også se mere til i September måneds Bolig Liv.

Hmm men øvelse skulle jo gøre mester og når man ikke øver særlig meget sååå lader man andre om arbejdet  og glæder sig over at man kan få fingrene i det.

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Maria sagde ...

De er vildt smukke. Alle som en. Er vildt fascineret af de mennesker, der er så dygtige til at tegne. Gad jeg godt selv være. Kh M

Leizys Barslerier sagde ...

Tak for inspirationen, der er virkelig nogle perler imellem :o)

Christina sagde ...

Sikke nogle lækre tegninger..... ;)

Dyveke (Lornithorynque) sagde ...

Hvor dejligt med illustrations-inspiration! Både til selv at øve sig mere, men også til at få øje på nye kunstnere :)

Rikke sagde ...

Virkelig smukke - der er helt klart et par stykker jeg skal se lidt nærmere på :) Tak for inspirationen!

Heidi Vandal sagde ...

Jeg takker også. Der var nogle jeg ikke kendte i forvejen, men bestemt vil se mere af. Hilsen Heidi