tirsdag den 9. oktober 2012

Dette Er Ikke En Fiskefrikadelle


Madlavning er ikke en af mine talenter eller store interesser, så er det på plads.

Det betyder dog ikke at jeg ikke kan fristes til at afprøve nye retter, altså de simple af dem.


Må jeg præsentere KokosFrikadellen helt ny på menuen i vores køkken, opskriften fik jeg med fra weekendens rejse til Silkeborg og du kan finde den lige HER


Ok, KokosPandekager som Karen kalder dem lyder bedre :-)


Kokos Pandekagerne er bagt i kokosolie( man kan stege alt muligt i kokosolie) og for at de gode dråber ikke skulle gå tabt fik jeg spiddet et æble på æbleskrælleren, delt smidt på panden et par minutter...


Til sidst et lille drys kanelsukker over æblerne og så er der servering...


Af og til lykkes det mig faktiks at høste et par stjerner for menuen fra mine unger ;-)

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Uha de ser gode ud med æbler til.

Karen.

Anne-Mette sagde ...

Uha det ser farligt godt ud :-)

Kh. Anne-Mette/Hverdag på Æblelunden

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Det ser lækkert ud, men ved ikke lige hvad mine børn ville sige. De er endnu ikke kommet sig over mors hjemmelavede gulerodsfrikadeller...og det, selvom det efterhånden er mange år siden. ;O)

Davids Engle sagde ...

Uhm....jeg har faktisk et kokosflip for øjeblikket. Kan egentlig ikke helt forholde mig til det, men må erkende, at der bages kokosmakroner og kokosmuffins (af mig) i mit køkken - jævnligt! - i disse dage. Måske man skulle forsøge sig med sådan et par kokosklatkager! De ser gode ud.
Kate

Maja sagde ...

Hvor køber du kokosolien henne? :)