onsdag den 24. oktober 2012

Der Er Plads Til Dig Og.....

...Din Søster, Svigermor, Kollega eller Veninde ?

Julen står jo for døren så hvorfor ikke lære nye kreatricks til julegaverne!

Karen Marie har ledige pladser på hendes BroderiWorkshop den 3. nov, du kan læse mere lige HER


En Workshop jeg GERNE deltog i hvis ikke lige jeg skulle....


.......Til Århus!!

Den 3. og 4. November er der nemlig WorkShop med Marapyttas aka LINE´s Quiltede jakke....


Sy jakken helt efter din egen smag, lyst og fantasi og nej alt skal ikke være i Liberty, selv har jeg gang i en ensfarvet blå på udsiden med knald på foret :-)


Der er dog en stor risiko for at du bliver "afhængig" af at sy baner må jeg lige advare.....


Til kyllinger som jeg VAR og andre kan man jo starte med en børnemodel, den er lige en tand lettere ;-)


Du kan læse mere om QuilteJakke WorkShoppen lige http://marapytta.blogspot.dk/2012/10/veninde-weekend-arhus-6.htmlHER og tilmelding er pr mail til søde Line marapytta@gmail.com.

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Berit sagde ...

Så ses vi jo:-) har en plads på workshoppen og jeg GLÆDER mig!!!
Kh Berit

PS sidder her med en baby der har sovet med en af dine puslinger siden han kom til verden.. Vi er SÅ flade for den:-)

tusindfryd sagde ...

Kære Berit Glæder mig til at se dig ;-) Og nej man kan ikke få nok af hverken quiltning eller jakker.

KH

Camilla sagde ...

Hey, så ses vi, om alt går efter planen med interne lillebror, jeg har nemlig også en plads!

Rikkeprikke sagde ...

De er altså også bare fine, de jakker :) Måske en dag...