lørdag den 27. oktober 2012

Av, Hvor Jeg Glæder Mig....

Stykkerne til endnu en quiltet jakke ligger klar til at blive samlet, pokkers der er 3 dage til tirsdag og sykolen!!!

I syskolen ligger nemlig mønstret jeg skal bruge for at markere indsnittene hvilket er næste trin, føles som at sidde en hel weekend med en strikke ide,styrte ned i garnbutikken mandag og læse at de holder lukket om mandagen, kender du det?


Jakkens ydre er i dueblågrå med hvide sommerfugle, 100% bomuld i en kvalitet der ligner Liberty rigtig meget, foret er af samme 100% bomuld bare ensfarvet og båndet der skal skjule sammensyningerne er en hel klar og lys neonpink, men det kan ikke rigtig ses på billedet.



Den bliver bare SÅ nice ;-)

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

strikkestine sagde ...

Kender kun alt for godt utålmodigheden!! Glæder mig til at se det færdige resultat...
Solhilsner
Stine

Lone sagde ...

Hvor bliver det fint!

Må jeg høre, hvor du har fundet de fine stoffer henne? jeg er på jagt efter quiltet stof til nogle sækkestole og det finder mig umuligt at opdrive i Århus... Har du et mønster til den fine jakke vil jeg også gerne tipses :-)
Tak - og god "krea"lyst..

kh. Lone
www.minhavedagbog.blogspot.com

Lone sagde ...

Åh pyt, kan se længere ned i din blog at du selv har quiltet det :-) men har du tips om hvor man finder smukt quiltet stof, må du gerne lade mig høre :-)
kh. Lone

Camilla sagde ...

Åh det er så irriterende når det kribler i fingrene for at blive færdig.... Eller begynde et nyt projekt! Og så blive ufrivilligt udsat med projektet.... Så er det bare nogle lange dage!

Men det ser rigtig fint ud. Kan rigtig godt lide stoffet med sommerfuglene..... Vil du afsløre hvor du har fundet det henne?

Mona Honnens sagde ...

Hvor er det npget flot stof, tror det bliver rigtig frisk med neon til sømmene. Glæder mig til at se det færdige resultat.

Mona

tusindfryd sagde ...

Lækkert quiltet stof, den er svær har set noget i stof og stil med mønster på begge sider men om det er lækkert? MEN altså det er faktisk super let at quilte selv og så kan du jo få lige akkurat det du synes det skal være, men til en sækkestol skal det nok også være ret så stærkt?

Stoffet er fra udlandet og er udsolgt men der arbejdes på det ;-)

Mønstret på den fine jakke er Lines MEN du kan faktisk komme på workshop den 3 og 4. nov i Århus og lære at sy den og så får du mønstret med hjem så kan du sy alle de jakker du ønsker og så får du også lært hvordan man quilter i baner ;-)

KH

Sidsel sagde ...

Hej, bare lige et lille tip mht. sommerfugle- stoffet. Jeg har tidligere købt tilsvarende på France Duval-Stalla's webshop som sender til DK (desværre lidt dyr fragt), og så vidt jeg lige kan se kan det stadig købes der i flere forskellige farver.
Kh. Sidsel