mandag den 10. september 2012

TankeGuf

Jeg har FlytteArvet fra LINE

En bunke ægte TankeGuf 


Jeg kommer ALDRIG til at gennemindrette et børneværelse hverken ala Copenhagen, London eller Stockholm MEN jeg elsker at bladre , tænke, fantasere og forestille mig hvordan det kunne blive hvis jeg liiige osv Om ikke andet NYDE billederne.

Det bliver næsten Garanti Garanteret heller ikke til strikning af en masse odd venner eller dyr, synes de er skønne hver og en men jeg har bare ikke noget at bruge dem til, i al fald ikke lige nu, som i først når jeg bliver bedstemor og der er altså temmelig lang tid til vil jeg mene :-)


Men altså igen, de må hjertens gerne stå i min bogreol med deres skønne farver og ideer parat til lige at blive bladret igennem igen en dag.

Nyd Dagen KH

3 kommentarer:

Signe Bang sagde ...

De indretningsbøger ser lækre ud. Hvor er de fra (altså udover at de er fra Line;-)...)?

tusindfryd sagde ...

Kære Signe de er fra SHUFUNOTOMOSHA jeg ser dem af og til i danske butikker senest i Ziestha i Nordre Frihavnsgade.

KH

Ellen Kathrine sagde ...

Ja det er dejligt med lidt at bladre i- og så må man tilbage til virkeligheden igen bagefter :-)