tirsdag den 18. september 2012

Stoffer Og Baner Like Like Like

Trængsel i maskinen....

Hele 3 slags stoffer er blevet quiltet sammen i baner.


Jep, jeg er helt hooked...


Bare køre, en bane efter den anden....


Det smukke Liberty bliver bare smukkere og smukkere som tiden går...


Det kræver lidt snilde og ikke mindst lim for at der ikke skal springe eder og forbandelser omkring...


Kantbånd afslutter "værket" , øv ikke flere baner....

Ikke flere stoffer...


Til gengæld har vi fået nyt Sengetæppe....


Skal gøre sig på børneværelset, vi har rykket de to sammen så nu skal der fifles lidt så der bliver både pige og drenget, har fået min sag for ;-)


Er det bare mig eller ser det bare lækkert ud med de baner? Har stået og kigget på det et utal af gange.


Heldigvis skal jeg lave et til!

Nyd Dagen

KH

21 kommentarer:

by.bak - interiør og livsstil sagde ...

Wauuu det er fint, men sikke et arbejde! Er det virkelig til at have med at gøre? Virkelig smukt!

monsterscircus sagde ...

Det er rigtigt smukt og hvilket arbejde! Jeg er altid ved at gå fra forstanden når jeg skal quilte små arbejder som løbere! Hatten af for dig og dit smukke tæppe!

200procent by bebe sagde ...

SMUKT! Er vild med både stof og det færdige tæppe!

Haandlavet Karma sagde ...

Hvor er det flot! Der må helt klart være en tilfredsstillelse i der der baner .... Især når det færdige resultat bliver så fint! kh Emilie

Barbara sagde ...

Rigtigt flot!

Marie-Louise sagde ...

Jeg syede også baner, da jeg var på workshop hos Line. Det var skønt! Meget meditativt bare at lade maskinen gøre arbejdet, mens man med rolig hånd lader stoffet føre frem. Men til min skræk opdagede jeg, da jeg kom hjem, at min symaskine ikke har en quiltelineal, så nu må jeg se, om man kan få den som ekstraudstyr. For jeg vil gerne quilte videre!! Meget gerne! (Og ellers har jeg vel brug for en ny maskine??) :-) Marie-Louise

Julie Søndergaard sagde ...

Du er for sej Wenche! Det jo bare sådanet utrolig flot arbejde du har lavet!

Kh

line bank rønne sagde ...

Wauw det er fint - virkelig skønt! Jeg ville også bare kigge og kigge på det, hvis det lå foran mig! Lækkert arbejde!!

Signe sagde ...

Hvor er det flot!
Hvilken lim bruger du/I, Wenche - på spray eller?

Helle Salling sagde ...

Ja, det ser sørme rigtig godt ud - jeg er især imponeret over hvor lige dine lange baner er blevet :-)

ea-o sagde ...

Elsker printet, elsker banerne :-)

søslerier sagde ...

Fantastisk fint ;)

Charlottes verden sagde ...

Det er ikke bare dig. Det ser vildt godt ud. :-)

Moster Pips sagde ...

Wenche, jeg har sagt det før, du siger bare til for jeg hader at quilte.
Selv om at jeg får vildt lyst efter at have set dit tæppe, det er så flot, elsker møllen og den lille hare på cykel:0))

Finurligefinesser sagde ...

Super lækkert tæppe! Kan godt sætte mig ind i hvordan det føles at gå og beundre værket ;-)

tusindfryd sagde ...

Åh hvor er det skønt at det ikke er mig der er blevet bane gal !!

Jep det er faktisk til at have med at gøre, BLOT du bør ikke gå igang på en af de små hobbymaskiner sørg for at der er god plads under friarmen OG godt med SPRAYLIM uden at soake det ;-) Har brugt en vanlig lim vil jeg tro den hedder 505 fra odif, netshop Fjølner fysisk shop City sycenter/ stof 2000 men fås formentlig i de fleste stof og særligt patchworkforretninger ;-)

Jep ,hvem havde troet man SKAL eje en quiltelineal....

KH

Ditte sagde ...

Baner er pænt :-)

Mit kreative himmelrum sagde ...

Det er godt nok flot - især at du kan få det så pænt lige, uden lagene strækker sig skævt - du er dygtig:-)

Snullemor sagde ...

Det er mget beundringsværdigt - så fint! Men hvorfor skriver du at der er 3 slags stof? Er det ikke en forside og en bagside = 2 slags.... ?
: )

Anonym sagde ...

Mon ikke der er et lag 'fyld' imellem = 3 lag?

Anne sagde ...

Ej, hvor er det pænt Wenche!