lørdag den 29. september 2012

Spring Du Bare


Siger hun kækt, hende der selv skulle have noget af et tilløb....

Jo jo men nu er jeg klogere!! Jeg gjorde det og ved i hvad? Det var nærmest Piece of cake.


Min allerførste quiltede jakke, fra EGEN hånd efter LINES mønster hænger nu her, færdig og SMUK.


Ok, piece of cake, MEN Line gør det faktisk til dette med hendes råd og vejledning og ikke at forglemme de mange tips og tricks hun har oparbejdet gennem mange års syning og står bi med, det har gjort at jeg ikke blot kunne fuldføre men også få et utrolig smukt resultat ( læs lige og ensartet) :-)


Nu har jeg bare virkelig fået "blod" på synålen, skal fluks igang med en mere, har ingen anelse om hvem der skal have men jeg skal bare lave flere!

Til info to det mig 4 tirsdage så ca 8-10 timer, kaffe/snakke pauserne fratrukket de hører jo altså med til SYSKOLE  hyggen ;-)


Jeg mangler lige at sy de små fine knapper i , fik selv lov til at slå dem på dem SÅ skønne knappemaskine, kan simpelthen ikke stå for gear !


Nu hænger den bare og venter og jeg røber IKKE på hvem :-)

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

TILLYKKE med det fine arbejde. Og at du nu rigtig har fået smag for mere. Syning er så SKØNT, særligt når det ser professionelt ud og ikke som de joggingdrater min mor syede til mig med zig zag sting. Knus Heidi

Christina sagde ...

Hvor er den lækker!

Er især vild med de smukke knapper... ;)

Steffi sagde ...

Very beautiful jacket and fabrics!

Steffi

Anne sagde ...

Ohh så FIN!! Har også lyst til at kaste mig ud i en mere når min er færdig. Men om det lige sker ved jeg ikke helt.
Kommer måske forbi en tirsdag eller to for at sy lidt mere.

søslerier sagde ...

Uhmmm...sikken en lækkerbidsken ;)

Hottentotten sagde ...

Hvor er den bare blevet flot,- der er en der bliver glad.
God lørdag.
Karen

Velkommen til Lonni´s Verden sagde ...

Den ser rigtig flot ud :-)
Dejlig blog du har her.
Har lige været et kig forbi.
God weekend til dig.
Klem Lonni

Billy Hankat sagde ...

Den er skøn - great job, si´r jeg bare. Kh Kristine

Mona Honnens sagde ...

Hvor er den bare flot, RESPEKT ;O) godt du gjorde det.

Mona

Maiken sagde ...

Godt du sprang! Den er rigtig flot syet...