søndag den 2. september 2012

Nyt Til De Strikkeglade

Så er der strikkenyheder fra Politikkens Forlag.

Bag de to nye bøger står strikkedesignerne Stine Hoelgaard Johansen, Rachel Søgaard, Louise Klindt og Dorte Rønnov.



Billederne er smukke og jeg lurer på om det ikke er Camilla der står bag ?


I poncho og tørklædebogen fandt jeg dette sjal retstrikket på tyndepinde næsten som det jeg har gang i lige nu bortset fra at striberne vender omvendt her, SÅ fint et miks.


Til lidt mindre projekter er der hue, vante og strømpebogen.


Faldt over sættet her, mit hoved egner sig hverken til huer eller pandebånd med de der fingervarmere, JA TAK !

Begge bøger kommer i boghandlen 4. sept. , er spottet i Netto for nyligt OG så kan de faktisk vindes HER af et par heldige asener.

6 kommentarer:

Eva sagde ...

På en måde gør det ikke noget, at den kolde tid nærmer sig, for så kan man jo få lov at strikke lune sager. Meget fine bøger:)

översättningsbyrå sagde ...

Vilka underbara ideer!
Bästa weekendhälsningar från Malmö
Lena

Lea Berggren sagde ...

Tak for det. Der er sikkert meget inspiration at hente i den bog. Den glæder jeg mig til, at få bladret lidt i.

Mvh. Lea

Hunch, Camilla Tange Peylecke sagde ...

...tak søde Wenche, du har luret rigtigt, smil

Blåbærlina sagde ...

så fine sager!! :O)

billige brudekjoler sagde ...

Ser temmelig god ide, jeg kan lide, måske skulle jeg også prøve, tak.