mandag den 24. september 2012

Ønsker.....

December nærmer sig...jeg har både en jul og en fødselsdag i vente ( ja ja ved godt der er tid til meeen kan næsten ikke vente)

Jeg er i al fald begyndt at lave en "ønskeseddel" ;-) Her kommer lidt af de ønsker jeg har i tankerne..nogle mere realistiske end andre ;-))


 Skærebræt fra Ferm Living...


Badeforhæng fra Ferm Living....


Mountain Friends tapet fra Ferm Living og ikke mindst en palette smørebrætter...


Lyseblå Krenit skål...


Et maleri af Andre Lundquist...


Metervis af Liberty stoffer... ;-)

Et par sorte højhælede som OGSÅ er til at holde ud at gå i....kunne simpelthen ikke finde et passende billede her...

Og nå ja søde og rare børn ;-)

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Sikke fine ønsker - jeg er også allerede igang med at stykke en ønskeseddel sammen til jul, og den er også fyldt med indretningssager - det er altid de bedste former for gaver, og der er altid noget man mangler derindenfor (;

- Anne

Christina sagde ...

Sikke nogle lækre ønsker! ;)

Er et vild med de smukke rustikke skærebræt...

Irene sagde ...

Det er da nogle fine ønsker. De fleste skulle da nok være indenfor rækkevidde :-) så klø du bare på med ønskerne :-)

Savila sagde ...

Sikke nogle fine ønsker! Og jeg er altså også allerede begyndt at glæde mig til jul :-) Pinner julestads, gaveindpakning og kalendergaver til den store guldmedalje - selvom min mand synes jeg er lidt tosset! :-)

Snullemor sagde ...

Smukt billede af André Lundquist - det kan jeg godt forstå at du ønkser dig... suk!
: )

Kirsten Søeballe sagde ...

Jeg ville også helt klart ønske mig et billede af André Lundquist. Har set hans værker på udstilling flere gange.

søslerier sagde ...

Et par sko i sort velour str 38-lyder det interessant????
Kh Rikke

Ditte fra Gevir og Horn sagde ...

Åh jeg glæder mig også til jul.

To fødselsdage i december og så hele juleglæden. Kan næsten dufte julesmåkagerne <3

Sorte stiletter, tjek : www.pinkviola.dk

Blåbærlina sagde ...

Aj, her var det mange fine ønsker!!
;o) håper du får alt du ønsker deg.....
Nina