torsdag den 6. september 2012

Lækkert Mix Der "Klistrer"


Der er kommet en "ny" butik i mit hood eller ok den har faktisk været her længe men jeg ser den så først nu.....

Hvis du er til STICKERS og TAPE er det her su skal forbi.


Fik mixet lidt yndlingsfarver, klistermærker med stjerner og prikker, prikkerne fås fra helt små til helt store og der er MANGE flere farver, 5 små ark for 15 kr.

Masking Tape havde de også i et skønt udvalg og med en rullepris på 25 kr er jeg med særligt når der er ruller jeg ikke allerede havde...


Butikken  ZIESTHA , Nordre Frihavnsgade 86 , Østerbro.

JA bestemt bedre sent end aldrig.

Nyd Dagen

KH


9 kommentarer:

Julie Søndergaard sagde ...

Hvad hedder butikken? :-)


Kh

tusindfryd sagde ...

Sorry Ziestha :-)

Kirkesjov sagde ...

Ahh - også mit spørgsmål - har hørt om den - så længe har den da vist ikke været der :-) Men fede klistermærker :-)

Kh. Mette

Frk. Munk sagde ...

Har de ikke en hjemmeside, for os som bor helt her oppe i det mørke jylland (aalborg) :-) ??

tusindfryd sagde ...

Hmmm googlede lidt for at finde adressen synes der var en webshop men om det "kun" er tøj ?? Men ellers giv dem da et ring, de kan jo sendes som brev ?

KH

Marianne sagde ...

Lækre sager:-)

Blogmoster sagde ...

Nejjjj så fine:)))

Christina sagde ...

Øjjjj, den skal jeg da besøge. Sikke noget lir du har fået fat i :-)

Anne-Sofie (Fingernem) sagde ...

Du lokker! Må jeg et smut forbi. Nu når man bor på Østerbro :)