torsdag den 27. september 2012

Lidt Mere Tape TAK !


De fleste vil nok tænke at jeg har Masking Tape nok til resten af livet, meeen det skal man nu ikke være så sikker på.


Min lokale "rammemand" skulle have 280 kr plus moms for at indramme den engel min søn havde malet til mig...nå ja hvis jeg kom og betalte ham kontant kunne jeg få det uden moms...bob bob den sprang jeg hurtigt over og tog englen med hjem igen.


Lidt akvarelpapir som bagrund og så blev englen monteret med lidt masking tape hele vejen rundt, det der med at prøve at skære en ramme er jeg nemlig mislykkedes med alt for mange gange, jo man bliver faktisk klogere med tiden.


Når man så lige har rullerne fremme kan det være svært at stoppe igen ,så spejlet fik lige et løft...


Smykkekrukken ligeså...


Og endelig blev en engel langt om længe sat på væggen i soveværelset.

Tape kan man ALTID bruge og ALDRIG have nok af.

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Lene sagde ...

Du er nu herlig kære Wenche.
Hvis din søns engel-tegning er i A4 format eller anden standard størrelse, så kan man købe paspartout rammer i Panduro Hobby. Men nu har du jo fundet en smuk løsning :D

Davids Engle sagde ...

Sikken smuk engel han har malet. Godt den nu kommer til sin ret:-)
Knus til dig....
Kate

Himmelhøjt sagde ...

Jamen så fint altså. Det er de sødeste ting du laver og din søn må have det i generne. Han kan i hvert fald. Tak for en fiiin blog.
Marie

KATHRINE sagde ...

ENIG! Tape er en fantastisk ting! Er ikke engang kommet ordentligt i gang endnu, men måtte bare eje en masse forskellige farver.... En forbandelse!

Skøn engel, ingen tvivl om det!

/ Kathrine.

PiaB sagde ...

Hørt!

Christina sagde ...

Den er simpelthen så flot den engel. Tænk at din søn har malet den.

Onkel Anne sagde ...

Kan kun være enig! Jeg bruger også MT til alt jeg kan!
Sikke et fint billede, du fik!

mig & ipsen sagde ...

Smuk engel , ❤

Anne sagde ...

Det er simpelthen en fantastisk flot engel din søn har tegnet, sikke en ro og kærlighed den udstråler!

Karen Marie sagde ...

Hej du kære :0) er faktisk slet ikke til at forstå hvad vi gjorde før maskingtape :0). Dejlig weekend til dig. Kh Karen Marie