tirsdag den 4. september 2012

Klassisk Eller Eventyr ?


I dag tager jeg ENDELIG hul på en  af Lines quiltede jakker fra EGEN hånd....

Blev kraftigt lokket af denne HER

Nu er det så bare liiiiige....


Skal jeg gå efter klassisk kombi Liberty blomst og mørkeblåt foer eller...


Liberty med fantasy print og mørkeblåt foer?? Ja for foret ligger trods alt  fast  ;-)


Spændende at se hvilken Liberty der bliver forvandlet til en Quiltejakke i børnestørelse......ellers må jeg vel lave to. ( ha ha)

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Pernille Hansen sagde ...

Jeg stemmer for, at du laver to! Så flotte stoffer begge to. ;O)
Tigitg god arbejdslyst.

Trillemus sagde ...

Du skal da lave begge to. Det er jo helt umuligt at vælge...

Kh Mette

Line sagde ...

eventyr eventyr eventyr

Willemoes sagde ...

Jeg elsker begge stoffer (og nok mest det med løver og enhjørninge), men tror jeg ville vælge liberty, da jeg synes det andet kommer til at se for falmet ud sammen med foret.

billige brudekjoler sagde ...

Godt skabelon, jeg kan lide, mange tak.

Barbara sagde ...

Åhr den øverste kombi er fin!

Mig og Maya sagde ...

Du er NØDT til at lave to- den med liberty er virkelig klassisk og fin og kan bruges til enormt meget, men den anden er sjov. Har ikke set en jakke i sådan noget sjovt stof før, så er mega spændt på hvad du laver. knus Heidi

lotte sagde ...

jeg synes kombination nr et er rigtig flot, men har du lyst til at lave dem begge synes jeg du skal gøre det for de er begge meget fine

Marianne Funder Lysdahl sagde ...

Jeg ville vælge nr et, da det har den flotteste grundfarve sammen med foret - eventyrstoffet har en lidt speciel blå grundfarve;o)

Mai-Britt sagde ...

Ved du mon hvad eventyr printet hedder?

Mvh
Mai-Britt