søndag den 23. september 2012

Impuls Køb ?


Mit blik blev i den grad lige hængende ved dette måneds Sy Magasin....

Billedet af dukken i højre øverste hjørne kunne jo kun prikke til min nysgerrighed ;-)



Inde i bladet kan man finde et mønster og syvejledning til en dukke på 51 cm samt tøj :-)

"Bare" for en ordens skyld , jeg har ikke haft fingrene med i spillet til dette. Og et lille hjertenspip fra en dukkemage ,Panduro´s dukketrikot er uelastisk og "grå" i det og nulrer let, synes bare det er synd at lægge så meget arbejde i et kærligt projekt og så kommer det "falmet" fra start, til pyntenisser er den sikkert fin men en lege dukke skal altså igennem lidt af hvert :-)


Magasinet bød også på et kravemønster hvis du er til det ? Jeg tror ikke selv jeg hægter mig på her ikke at det ikke ser fint ud men tror bare det er for nuttet ?


Og så vil jeg da bare lige sige til jer der er så heldige at få familieforøgelse her i den kolde tid at der  lige er et par virkelig cute sager til de helt små.



Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Tak for anbefaling søde W. Tror da lige jeg må kigge efter det næste gang jeg er i bladshop :)

Kh og god søndag

Humlan sagde ...

Arrrgh! Jeg skulle have læst din nyttige kommentar noget før! Dukketrikot fra Panduro er bestilt - manden er på Posten og henter pakken nå..... :(
Vi må bare håbe på det bedste!

/Anna