onsdag den 26. september 2012

Hvorfor Så " Kedelig"

Tænkte jeg en dag jeg spottede nogle hagesmække i en børne butik, det må man da kunne gøre lidt ved ikke?


Tre smækker for en 50ér , ok så må man nok ligesom selv sørge for at der kommer lidt gang i dem ;-)


En fik et lille broderi som dette her...


En anden fik en omgang cirkler tegnet op efter en rulle masking tape....


Sidste fik stjernedrys tegnet af efter en kagestiksform ;-)


Sååå ser det hele da lige en anelse festligere ud, efter min mening ;-)

Vil du gerne brodere men ved ikke lige hvordan og ligger du ikke lige inde med den store broderikasse er der starthjælp at hente HER

Du kan også lære kunsten at brodere af meteren lige HER

Nyd Dagen

KH

23 kommentarer:

Pustetrolden sagde ...

Det er da noget af en forandring. Fra kedelig og grå til super fede hagesmække. Åhh jeg gad da godt at kunne brodere. Tror da lige jeg må kigge nærmere på dit link.

Heidi sagde ...

Så seje de blev - helt enige om at de er så kedelig - min søn har gået med hagesmæk konstant i snart 1 år - så jeg har købt via Etsy osv for at have noget der er lidt sejt. Er ikke en der kan brodere men vil kigge på dit link - tak for tip.

Mig og Maya sagde ...

De er blevet fine. Og så er det jo dejligt når man kan få nogle billige savlesmække, som man jo bruger i hobetal, mens børnene er små, og kan gøre dem tilsit helæt eget. Knus Heidi

Trillemus sagde ...

Det er bare så fint og der er jo uendelige muligheder. Jeg ville ønske at jeg kunne finde en broderi-DIY for jeg kunne godt tænke mig at prøve. Jeg kunne sagtens se det på tøj til mig selv.

Kh Mette

Mathilde sagde ...

Rigtig god ide, som jeg en dag ved lejlig helt sikkert vil forsøge at gøre dig efter. Tak for inspiration.

Camilla sagde ...

Super ide! Og hvor er de søde

Sara Marie Dalhoff sagde ...

Wee! Tror da nok lige jeg skal til at brodere på baby's smække :)

Mormorstrik sagde ...

Utroligt hvad et par sting kan gøre. De er blevet rigtig søde.

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Nåhhh hvor fint. Godt at man selv kan....;0)
Kh. Lene.

Josefine sagde ...

Sikke da en god ide. Nåede lige at tænke at det var meget tøset, men jeg skal helt sikkert pynte nogle smække til min mindste med Massa af stjerner

Maiken sagde ...

De er SÅ meget finere med broderi - og i særdeleshed den øverste.:-)

Lola sagde ...

Hvor er de fede! Har flere gange beundrede dine broderier - og ikke mindst din tålmodighed. Har en eller anden idé om det er et nørklearbejde af store dimensioner, men tror snart jeg vil gøre et forsøg. :)

Christina sagde ...

Hvor er de blevet fede! ;)

Dyveke (Lornithorynque) sagde ...

Sikke en fin idé! Det må jeg huske til det en dag bliver aktuelt :)

Kirsten Søeballe sagde ...

De er blevet søde.
Dengang mine børn var små syede jeg en del tøj til dem. Af resterne lavede jeg altid matchende hagesmække.

Anne sagde ...

Jamen altså. Det er jo den perfekte løsning!!! Det vil jeg så meget huske på. Så fint. Er helt vild med de helt enkle figurer som fx cirklerne. Smukt :)

Kh

Lise Halager sagde ...

Så enkelt og alligevel så stor forandring.

De er blevet super flotte.

Barbara sagde ...

Goooood idé!

Hjortebjerg sagde ...

Suuuuuper god idé! Er vild med cirkel udgaven!

Cecilia sagde ...

Hi, I just sent you an e-mail :)
Cecilia

Blåbærlina sagde ...

I høyeste grad en oppgradering med dine fine broderier!!
Liker så godt de broderte figurene dine :O) supersødt!

Sanne sagde ...

Så fina de blev! Tänk att så lite kan göra så mycket! Jag har tänkt att sy lite smekker själv, eftersom min lillegutt snart ska börja äta mat, och då kanske det kan bli lite tjusiga broderier i din anda!
Tack för en mysig blogg! / sanne från Malmö

Karen Marie sagde ...

Simpelthen så fine, rigtig god ide! Og tak for link :0). Knus Karen Marie