tirsdag den 11. september 2012

Glim Glim

Her "sweatres" stadig derudaf....

Vi mangler kun lige den voksne mand i huset ellers er hele familien ved at være forsynet til efteråret.

Kunne ellers SAGTENS fortsætte med at "sweatre" længe endnu.


Sweatudgave til min 9 årrig pige "kræver" lidt Glim Glim og Leo i flæse men så gik den også RENT IND.


Oversize i en letvægts sweat fudet i Stof 2000, glimmer rib fra Stof og Stil ( og nej den kradser slet ikke) flæser i Leo på både for og bagside fundet på nettet ( google leopard jersey) det er en meget tynd jersey!

Netop færdiggjort den i voksenstørelse til mig selv , uden glim glim men med Leo i koksgrå, i får billede.

Mønstret er fra SYSKOLEN hvor jeg er på vej hen lige om lidt, i dag skal der banes derudaf, hvad det fører med sig skal i snarrest få at se ;-)

Det er FEDT at sy!

Nyd Dagen

KH

16 kommentarer:

Maj sagde ...

Ihh hvor er den fin.
Jeg er helt vild med den - mums!
Kh maj

Mig og Maya sagde ...

SÅ lækkert med ribben med glimmer- er det mon et tylskørt der skal køres igennem idag? Knus Heidi

Mette sagde ...

Hvor er den bare lækker og skønne detaljer. :)

Mvh. Mette

ditts sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
ditts sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
ditts sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
ditts sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Savila sagde ...

Nøj, hvor er den fin! Glæder mig til at se voksenudgaven :-)

Maria sagde ...

SÅ lækker! Den ville også gå rent ind hos min datter, som lige for tiden elsker sort og gråt og alt, hvad der er sejt.

Hjortebjerg sagde ...

Hvor er den cool! Venter spændt på voksen-udgaven:-)

Groovymama sagde ...

Ih, hvor er den smuk!

Christina sagde ...

Den er virkelig fin, prikken over i'et med båndet :-)

Nønne sagde ...

Wow! Den er fed.
Det er nemlig bare FEDT at sy! Savner syskolen, men elsker at følge lidt med på både Marapyttabloggen og her for at se hvad der bliver produceret.

Pustetrolden sagde ...

Den er så fin. Jeg ville gerne hoppe i sådan en.

Anonym sagde ...

Hi, i think that i saw you visited my blog so i got here to return the choose?

.I'm trying to find issues to enhance my web site!I suppose its good enough to make use of a few of your concepts!!

My blog post: suunto dual comfort belt

Anonym sagde ...

I was able to find good advice from your content.



my webpage :: treatment for snoring