fredag den 21. september 2012

Fredelig Flad Fredag....

Ved ikke om det er efterårets faldende temperatur og rusk der har sat sig på mig, er bare flad i batteriet, kunne bedst bare tage den ene mormor efter den anden..

Så fredagen skal være Fredelig og Fredet, har ryddet den for alle "burde" lige...


Jeg vil hygge mig med hende her, klæder skal der til...


Måske det også bliver til en lille dukkert i mine knapper...


Og så er denne herre lagt som baggrund på min telefon, må sende positive energier i hans retning og ønske ham sejr. .

Nyd Dagen¨¨

KH

4 kommentarer:

by.bak - interiør og livsstil sagde ...

Åh altså, jeg er samme sted - altså med det flade batteri! Jeg søger også huller til at indfri min inspiration og mit drive og selvom jeg mange dage i øjeblikket melder fuldstændig pas, så synes jeg det hjælper på humøret/ dermed energien/ at have lækre tanker og billeder i hovedet :-)

God "helligdag" :-)

Losarinas mor sagde ...

Jeg synes dine fredags planer lyder fornuftige. jeg håber du giver dig selv lov, til at overholde dem.
God Fredag:)

Karin sagde ...

Hej. Håber din fredelig fredag kan give lidt ekstra energi. God fredelig dag.

Helle sagde ...

Dine dukker er de fineste på jord :-) kommer der aldrig flere til salg fra din hånd Wenche?