onsdag den 19. september 2012

Fra En Form Til En Anden


Noget af det som fascinerer mig allermest i en kreativ proces som ex. denne syprocess er hvorledes materialet man arbejder med ændrer form og udtryk.


Først skulle der vælges stof, print og ikke mindst farvekombination....


Efter en gang nænsom, fordybende og afhængighedsskabende quiltning fik stoffet et helt andet udtryk end da det "bare" lå helt fladt en forandring man faktisk ikke kan forudsige om man synes om.


Et lag blev til tre, klippet ud efter LINES mønster tog 100x134 cm Liberty form, man kan ane en jakke...

Og bare vent, der kommer mere, er næsten færdig ;-)

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Willemoes sagde ...

Åh wauw! Den bliver så smuk, jeg tager straks det jeg tidligere skrev om at yderstoffet virkede falmet sammen med foret i mig igen!
Nu er der bare: wauw!

Mig og Maya sagde ...

Det er SÅ spændende at følge med i alt det tøj, du laver. Gad godt lige at kunne tage nogle dage ud af kalenderen og selv gå igang med efterårs/vinter produktion:-) Knus Heidi

Camilla sagde ...

Hvor bliver den bare fin. Lækkert lækkert stof.

Christina sagde ...

Nøj, den ser lækker! ;)

Julie sagde ...

Fin! Stilen er nostalgisk og det bliver ikke bedre, når den er hjemmelavet med masser af kærlighed!