lørdag den 15. september 2012

En Lille " Follow Up "

Her kommer en lille follow up på Metervis Af Efterår....

Har fået syet mig den skønneste bløde jerseykjole som slet ikke kommer til sin ret på en bøjle.



Modellen sidder som en drøm og rynkerne over skuldrene giver den lige det som adskiller den fra en "jeg skal bare hænge ud i sofaen " kjole.

LINE har mønstret liggende i syskolen, jeg er slet ikke færdig med at sy den har "brug" for maaange flere.

Til info er den syet i en mellemvægts jersey , koksgrå fra stof 2000, den mørkegrå rib som passer super godt til er fra City Sycenter i Valby.

Lidt jersey i børnestørelse er det også blevet til, er vild med at sy på overlocker så må jo finde på gode "undskyldninger" ikke ?


Havde et lille stykke Liberty jersey liggende som er kommet på skuldrene samt på indersiden af ærmet så de kan smøges op.


Fint og blødt efterår er i vente :-)

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Lene sagde ...

du er simpelthen for sej kære Wenche. Stilen er bare smuk

monsterscircus sagde ...

Ej det er godt nok fin og ser super behagelig ud!!! Øj den blir lækker nu til efteråret! Vildt flot arbejde, ha en dejlig weekend

Trillemus sagde ...

Endnu engang lækkerier... Er det kun Liberty stoffet øverst på ærmet eller lægger du det ovenpå isolien ?

God weekend.

Kh Mette

tusindfryd sagde ...

Tak :-) Kan virkelig anbefale såddan en kjole man får lyst til KUN at gå i såddan en ;-)

Ærmestykket i Liberty er lagt ovenpå jerseyén så man klipper et helt normalt mønster ud o Liberty og pynter efter behag ;-)

KH

Loppe-shoppe sagde ...

Skønne sager! "Behovs-skabende".

Mai-Britt sagde ...

Så fed kjole! Hvorfor bor jeg dog ikke tættere på København! Så jeg kan komme ned til hende Line. Og sy sådan en fed kjole til mig selv.

Mvh
Mai-Britt

Rikke V. L. sagde ...

Din kjole er skøn. Jeg ville ønske at jeg ikke var Københavner der er flyttet til Jylland. Jeg tror jeg bliver nødt til at lede i de gamle alt om håndarbejde og finde et lignende mønster. Ros til syning og design af kjolen.

Gunnhild sagde ...

så skjønne klær!!
spesielt kjolen var riktig lekker!

tusen tusen takk for pakken jeg fikk i posten :)
smørkrukken er hel, fin og allerede tatt i bruk!
jeg er SÅ glad for den!!

klem Gunnhild

Mia sagde ...

Der er altså bare en god ide, du har med at "pifte" trøje ærmerne op med frække stof detaljer. Jeg får helt lyst til også, at prøve det. Super flot. ♥♥♥