søndag den 16. september 2012

EfterårsMarked

Har været i gemmerne, sorteret lidt ud, jeg kan simpelthen ikke nå at føre alle ideer ud i verden så derfor dette lille EfterårsMarked.

Kan kun sige at der er nok af det hele til timevis af kreahygge og kun fantasien sætter grænser for hvad det kan forvandles til.

Hvis du er interesseret kan du maile mig på dukkemagersken@yahoo.dk først til mølle , du kan afhente eller lad postmandper tage cykelturen.

God fornøjelse.

KH

Kurven fuld af ekstra fin merino uld hele 750 gram, klar til bløde babysager eller måske et rigtig "troldetæppe" i miks af farver og mønstre ?  SOLGT


Tanternes Kjæruld , Økologisk plantefarvet uld i de fineste sarte farver, nok til en børnesweater eller måske en hæklet pude eller to ?
250kr plus evt. porto



"Fede" garner til store pinde, plantefarvede, naturfarvede, lettlopi, uld er nogle af nøgleordene.
300 kr plus evt porto.

8 kommentarer:

Lene sagde ...

Hej.

Den kurv med tynde uldgarner - hvor mange gram vil du tro at der er i den??? eller måske metermål??? Er der nok til en eller flere voksen / børnetrøjer???? Hvilke garner er det??? Synes jeg kan se noget arwetta - og noget fra rasmilles ynglingsgarn??

Knus Lene

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Jeg vil gerne købe Kauni garnet. :-)

Bente Egebjerg Nielsen sagde ...

Hej Jeg vil gerne købe dit baby merino.

Moster Pips sagde ...

Kender det godt, det der med at rydde vildt op, men plejer det ikke at være op til foråret? At man skal gøre plads til sommer kommer og at man her til efteråret pakker sig ind og hamster til vinteren.
God søndag.

Mini ministeren sagde ...

Jeg vil købe den sidste kurv, til 400 kr. Desværre kan jeg ikke komme på mailen, men håber den stadig er der?

Gomorgenfrue/Christina sagde ...

Hejsa jeg vil utrolig gerne købe kurven med det tynde uldgarn til 200,-

Helt fantastisk at andres oprydning kan blive forhåbentlig til mit nye :)

Desuden er jeg meget interesseret i den rulle orange Kauni du har - måske du har en mere, du vil sælge?

Venlig hilsen Christina - oesterhoejsvej28@gmail.com

vidunderlige univers sagde ...

Go ide at sælge på den måde - desværre kom jeg lige lidt for sent..
KH Iben

Louise sagde ...

Skulle man værelse heldig at du ikke har solgt dit Kjæruld fra Tanterne? Jeg mangler det nemlig og jeg kan desværre ikke få fat i mere :-(

Du må meget gerne sende mig en SMS på 21 21 11 10, så køber jeg med det med samme :-)

Vh Louise