onsdag den 12. september 2012

CitronFromage Strik



Da Søstrene havde Fed Alpacca i butikken fik jeg hamstret lidt "bare" af lyst....

Kender du det ?


Nå, men for at dræbe min dårlige samvittighed har jeg fået brugt det lækre "fede" bløde garn til en vest i str 2 år, en af de der klassiske der strikkes ud i et oppefra og ned.


Knapperne havde min veninde LOTTE med hjem fra færørerne engang, nu får hun dem tilbage, vesten er nemlig til hendes datter fra ÆbleMoster.

Lykken er også at få brugt noget af det man har liggende....

Nyd Dagen

KH

15 kommentarer:

Mette sagde ...

Den er rigtig, rigtig fin. :)
Jeg ønsker mig selv en stak lækre varme veste til min datter til vinteren - de er så skønne.

/Rikke sagde ...

Åh den er så fin!

Finn og Eva sagde ...

Hvor ser det godt ud, jeg ville ønske at jeg var god til at strikke og hækle, men nej det må jeg nok erkende at det bliver jeg aldrig. Men dejligt at se når resultatet er så gennemført.
Eva

Kathrine sagde ...

Hvor er den fin og dejlig varm ser den ud.

Lise sagde ...

Simpelthen så fin. Er opskriften tilgængelig et sted. Ville gerne strikke en til Trine. Til de kommende kolde dage i naturbørnehaven.

Romantikk-takk. sagde ...

Kjempesøt vest. :))
Ha en fin dag.
Klem fra Mette.

Anonym sagde ...

Hei, glad for at jeg tilfeldigvis fant bloggen din,det var en nydelig vest! Hvor kan jeg finne oppskriften? Kunne tenkt meg å lage en sånn til den minste lille frøkna.
mvh
Kristin

Moster Pips sagde ...

Du får jo citronfromage til at lyde fantastisk og jeg vil til hver en tid hellere ha' en lille fin ulden sag end citronfromage med elastikker.
Kh pia

Hanne Rimmen sagde ...

Hvor er den altså skøn ,o)

Anonym sagde ...

Åh ja, jeg kunne også godt tænke mig en opskrift til den superflotte sag, du har lavet.

Tak for god blog!

Hilsen Pia

Celina's verden sagde ...

Hvor er den bare fin, og kender helt sikkert til det med at hamstre..
kunne også meget godt være interesseret i en opskrift, så kunne man evt øve sig lidt mere i det strikkerri..
kh Camilla
http://celinas-verden.blogspot.dk

tusindfryd sagde ...

Kære Allesammen

Åh opskrift altså...jeg har "bare" såddan taget lidt her og der efter en strikkeprøve...MEN teknikken/modellen er altså ikke ny og der findes mange opskrifter spørg lige i den lokale garnbutik og så kan man tilpasse efter det garn man ønsker at strikke i ?

Held og lykke :-)

KH

Blåbærlina sagde ...

Haha, jeg kjenner både lykken over å bruke opp noe man allerede har liggende og hamstringsfølelsen når man er hos Søstrene G og der er garn å finne.... Jeg gikk nettopp på en smell med bomullsgarnnøster :O)
Disse to saker henger vel sammen kanskje?

Riktig fin vest du har strikket, og veldig sødt av deg å gi knappene tilbake i en vest :O)
Koselig!!

Karen Marie sagde ...

Øj hvor er den bare fin og super lækre knapper :0)

Dejlig dag til dig - knus Karen Marie

Majer sagde ...

Åh elsker citron fromage ;-) både den ægte vare og den lidt uldne ;-p
Jeg har mange opskrifter, jeg bruger som basis, men ikke opskrifter generelt bliver strikket oppefra og ned... desværre for det er så fedt at strikke modsat retning :-)
God weekend og tusind tak for inspirationen ;-)