torsdag den 16. august 2012

Overlocker På Overarbejde

LINEShttp://marapytta.blogspot.dk/ overlocker gløder....syholdet har kastet kærligheden på jersey, så nu er der ligefrem kø til overlockeren ;-)
Har fået syet en sart rosa LEO til min datter og jeg skal lige love for at den vakte glæde hod den 9 årrige meget tøjkræsne.

At sy på en overlocker er helt særlig fedt, lige kanter og pæne afslutninger gør "bare" det ekstra.

Til mig selv nåede jeg en helt plain grå sweat kun med det lille tvist vrangen ud på ærmerne skal jo heller ikke blive kedeligt vel ?

To nye bluser på 4 timer, det er ret godt.

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Anne sagde ...

Er også gået igang med et par stykker :) Og ja, de er overraskende hurtige (er ellers lidt langsom).
Lækker enkel i grå.

monsterscircus sagde ...

Ej, hvor er de flotte! Uha jersey er jo også bare rigtigt behageligt at have på! De er så fine!

line bank rønne sagde ...

Godt gået - virkelig fint stykke arbejde! Er lidt pjattet med den lyserøde med leo..

Line
www.linesforunderligeverden.blogspot.com

gittep sagde ...

Hej
De er så fine men kan desværre ikke sy selv :(
Så nu spørger jeg :)
Kan/vil du lave en på bestilling?
Min drøm er at eje den lyserøde i en mor/datter model:) krydser finger:)
Vh Gitte

Gitte sagde ...

Nu mangler vi bare at se køen ved overlockeren ;-D

Jeg har selv overvejet at investere i en, da jeg også har hørt at det går fantastisk hurtigt...flotte bluser I har lavet der.

Anonym sagde ...

Åh så fine! Hvor er leo'en fra??

Rikke sagde ...

Hvor er de bare lækker :-) !
Hvor er mønstret fra ?

Kh Rikke (abelikate.blogspot.com)