lørdag den 4. august 2012

Min Første.....

At sy i Jersey er noget jeg har gået en STOR bue udenom....jeg har luret på MARAPYTTA SYSKOLEN hver gang der blev prøvet kræfter med materialet, har lyttet til LINES gode råd og luret på hendes teknik.

Nu hvor LINE har lavet de fedeste sweatshirts i jersey måtte jeg bare "TURDE" at prøve det af så jeg kan være med  der ! 




Har kastet mig ud i en str to år såddan lidt oversize sweat, lidt lang ,kjole agtig sag, mønstret er tegnet om og rettet til, noget jeg har lært på skolen.


For at der skulle ske lidt på min første Jersey har jeg syet et Engle Broderi på ryggen, Englen kan fås lige HER hvis du også har en swaet der kunne trænge til lidt "pimp".


Ærmerne har fået rynker henover skuldrene, synes det gør den feminin.


Ærmerne har jeg syet så de kan "vokse med" derfor ensfarvet udenpå men indvendig...


Opsmøg i blå Pepper fra Liberty.


Hvis du har lyst til at sy en englesweater ligger mønstret i str 2år på MARAPYTTA SYSKOLEN, andre størelser kan med Lines hjælp laves ud fra grundmønstret.

Jeg har godt nok rykket mig indenfor Syning!

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

SÅÅÅÅÅÅ sød. Knus Heidi

Moster Pips sagde ...

den er du sluppet godt fra, den er super fin.
Og du har ret, det er en fantastisk oplevelse at komme under Line's vinger:)

monsterscircus sagde ...

Wauw den er fin og super sød detajle med Karenmarie englen du har lavet! Altså hvor er den fin. Ha en smuk weekend.

Dorthe sagde ...

Den er bare blevet så sød. Det er du da skisme for sej til. Jeg går også til syning og kan snart heller ikke vente mere til det starter op igen.

Mai-Britt sagde ...

Altså hvem der bare boede i Kbh. Så var jeg helt klart at finde på Syskolen?
Hvor er den bluse bare for skøn! Hvor er stoffet mon fra, elsker farven.

Mvh
Mai-Britt

tusindfryd sagde ...

Kære Mai-britt stoffet var en reat fra skabet sm jeg ikke husker ophavet fra mere beklager :-)

KH

Maria sagde ...

Den er da blevet helt fantastisk fin!!

Maria sagde ...

Den er da blevet helt fantastisk fin!!

Anonym sagde ...

TAK Wenche ! Nu ved jeg hvad jeg skal lave når charlie's bukser er færdige næste gang. Olivia kommer da til at bo i den model, i fede farver - hele efteråret.. Hvem der så bare havde tålmodigheden til de fine englebasser ;-)
Vi ses på tirsdag, glæder mig til at se dig :)

Knus fra Julie

Karen Marie sagde ...

Ej hvor ser det bare fint ud med din engel på en sweat og skønt for dig at have taget hul på de strikkede materialer i metermål ;0)

Knus og solskin til dig - KH Karen Marie