torsdag den 23. august 2012

Lagersalg - Must Be There !

Det pibler frem i boligmagasinerne i ind- og udland med mørkere møbler, både helt "rene" og i kombination med farver, et fantastisk frisk pust til de danske hvide vægge.

Endelig synes den hvidmalede svenske ødegårdsstil at være på vej ud og det er  jeg er SÅ meget med på.

Er du også med på de mørkere møbler i hjemmet har du chancen for at erhverve dig nogle af de smukke møbler fra We Do Wood på deres lagersalg !

Fredag den 24. august fra 14-20 og Lørdag den 25. august  10-16

 Esbern Snares Gade 22, kld. På hjørnet af Ingerslevsgade, ret tæt på Dybbelsbro Station.

Jeg SKAL forbi (... og det er vores bryllupsdag i morgen såååå)


Smuk reol i bambus fed mulighed for at kombinere bogreol og nipsreol....


Et køkken jeg gerne ville eje...


Godt nok en skam mine børn allerede er blevet for store til børnesættet !


Dette arbejdsbord / spisebord må gerne flytte ind hos mig....


Elsker farven på stolen her....


Børnehave inventar med Lilly stole ?


Reolen på billedet til højre satser jeg på hænger på vores badeværelse fredag aften.....MUMS

We Do Wood laver bæredygtige møbler i bambus, lagersalget består af 2. sortering og udstillingsmodeller, tænker man skal have kontanter med.

Nyd Dagen  ( glæder mig til i MORGEN !! )

KH

3 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

De er sku' da også nogle af de fedeste møbler jeg længe har set.
På med rundsaven på fredag også derud af og god bryllupsdag;)
Kh Pia

Davids Engle sagde ...

Lyder hyggeligt med den bryllupsdag. Har I tradition for at festligholde den? Selv glemmer jeg ofte min;-)
Jeg er også helt klar til et farveskifte i boligen. Købte for et halvt års tid siden den skønneste gamle 60ér teaktræsskænk. Nu skal jeg bare have nyt tapet bag den, så bliver det SÅ flot :-)
God fornøjelse:-)
Kate

line bank rønne sagde ...

Åh nogle lækre møbler - enig i at det er skønt at bryde det hvide lidt!
Glæder mig til at se hvad du får med hjem!

og tilykke med bryllupsdagen!

Line
www.linesforunderligeverden.blogspot.com