torsdag den 9. august 2012

Just Do It


Tak Karen ,http://karenklarbaeksverden.blogspot.dk/2012/08/the-real-qualityta-den-piger.html


P.s Min blogger har blogups hele siden er halv og virker kun halvt derfor et lidt "amputeret" indlæg ;-)




Karen K har da gjort det igen ført hende motto "Just Do It" ud i livet, og tja I Did It i sidestorm og tidspres nåede jeg lige en tur i Søstrene på Waterfront, her er masser af tape hvis du skulle være gået forgæves, det er bare meget svært at finde i butikken for der er ikke gjort meget stads ud af guldet :-)

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Jill sagde ...

Nujhhhh nogle skønne farver, kan se der er noget papir jeg ikke kan leve ude, så mon ikke jeg snart skulle smutte forbi søstrene også :o)

Pustetrolden sagde ...

Lækkerier;O)

Marina sagde ...

Hvor er et bare fint. Jeg må vist på jagt...

Jeg har godt nok lidt jeg har fået af Pandoro men jeg synes prisen er helt ude af mit budget og håber på mere venlige priser i Søstrene.

Og hvor er det ærgeligt med bloggen. Det er så irriterende når teknikken driller og man ingenting kan gøre. Jeg bøvler lidt med at min blog forlanger indtastning af kode for kommentarer selvom jeg hader den slags og helt klart har det fravalgt i opsætningen. Håber snart det hele spiller igen.

Anne-Sofie (Fingernem) sagde ...

Øv med bloggen. Jeg har stadig problemer med at man ikke kan blive fast læser hos mig. Det har stået på i flere måneder nu. Ikke sjovt for en ny opstartet blogger! Har kontaktet Google , prøvet at programmere mig frem til en løsning men uden held :(
Er vild med tapetet. Håber der er lidt tilbage i waterfront når jeg kommer hjem fra ferie.
Fortsat dejlig dag og held og lykke med de tekniske problemer!
Kh Anne-Sofie

Rikke Dalmose sagde ...

Har været på rov....

Davids Engle sagde ...

Jeg har lige præcis tænkt, at jeg ville tjekke Waterfront ud i morgen. Fine ting du har fundet.

PUK sagde ...

Her i Næstved var tapen også gemt bagerst på hylderne. Heldigt for mig:) Men jeg har efterladt nogle ruller til andre!